Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

01 October 2010

Cuba Teka Apa Benda Yang Aku Pegang Tu....!!!???


Bagai menatang minyak yang penuh, kata orang tua2.... Aku pegang apa yer tu...??? Hehehehe..... 

Sekarang ni aku berada di rumah aku di Damansara... Tadi pergi Ikano Power Centre sebab nak bawa wife aku dan adik ipar aku makan di restoran Steamboat Ketam Village... Alaaaa tempat yang aku selalu makan tu... 

Last2 tak jadilah sebab aku nampak beberapa ekor lalat berkepala hitam tengah hinggap kat restoran tu... Ahhhh...!!! Tak jadilah... Baik aku makan kat tempat lain, nanti diaorang hinggap dan jeling2 pulak aku kat sana nanti.... Dan yang wife aku takutkan kalau aku mengamuk dengan lalat tu... Kecoh pulak nanti... So tukar restoran, kitaorang makan kat Restoran Ayam Penget kat Curve....

8 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

ja rasa ja tahu kot ape yang pakngah pegang dengan berhati-hati tuuu hehe..

ia merupakan gadget terbaru pakngah...

tak silap ja mungkin ipohone4 kot hehe...
pakngah bukan boleh hehe mesti dah beli dah pe :)

Lia Hasty said...

iphone 4 kut.
betul x??

Nur -al- Ain said...

aaaaaaaaa....pakngah dh beli ke??? jelezzzz

icee-yah said...

aa..iphone 4 .kan2kan???aa..ni ke pertandingan tu..hihi

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Memang kena berhati2 memegangnye... Takde sarung getah lagi... Nanti terhempas...

Hehehehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

iPhone 5 lah... hehehehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur-Al-Ain...

Janganlah macam tu.... sedih saya nanti... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Icee-Yah...

Contest belum bermula... Akan diberitahu kelak... Tunggu.... Hadiahnye juga menarik... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...