Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

15 October 2010

Pengumuman Penting : Contest Chilabaey's Spot


Alhamdulillah setelah semuanye telah aku rancang dan soalan2 untuk contest telah pun disediakan dengan mengambilkira beberapa aspek penting, maka dengan ini aku akan umumkan bahawa Contest Chilabaey's Spot akan aku publish secara auto pada pukul 12.00 tengahari bersamaan 15 Oktober 2010 secara rasminye...

Contest ini akan berlangsung selama 10 hari untuk memberi peluang kepada peserta contest ini ruang untuk mendapatkan jawapan yang betul... Sebab jawapan memerlukan pengamatan, pemerhatian, kepekaan, sentiasa mengikut perkembangan blog aku ni dan juga kerja2 lapangan di luar.... Nampak macam susahkan, tapi sebenarnye bagi mereka yang arif dengan blog aku dan arif dengan persekitaran akan mendapatkan jawapan tersebut dengan mudah...

Tarikh tutup penyertaan pada 25 Oktober 2010 jam 11.59 tengah malam.... Selepas dari tarikh dan masa tersebut, peserta yang lambat tidak akan dilayan... Keputusan contest dan siapakah pemenangnye akan diberitahu kelak... Dan tak lupa hadiah yang menarik dan sehabis baik akan aku sediakan dan umumkan pada tarikh pengumuman pemenang.... Kalau aku beritahu hadiahnye sekarang, tak supprise lah pulak... 

So, sekarang ni sesiapa yang mahu menyertainye sangat aku alu2kan... Tetapi perlulah mengikut syarat2 yang telah aku tetapkan seperti dalam entry aku tempohari : Syarat2 Contest Chilabaey's Spot.

Oklah kita jumpa lagi dalam next entry... Bye.....

14 comments:

Unknown said...

wah./

menanti dan terus menanti..15 hb tepat 12 tengahari....amik hari yang berkat tu..

Nur -al- Ain said...

wowww ;) tak sabarrrr

♥♥ eija ♥♥ said...

hhuhu...
tak tido la ja malam nie hehe...

Hazzy Ishak said...

wahhhhh tak sabarnye

Wawa_Nadwa said...

next entry lagik??
adoi penat nya nk tunggu..
hahahhahah!!

eqbalzack said...

insyaAllah tuan...saya akan usahakan utk masuk...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman....

Ha'aahh... Hari Jumaat... Ambik berkat sikit... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur -al- Ain

Sabau... Sabau... Tak lama lagi ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Oisshhh... Janganlah macam tu sampai tak tido.. Bukan boleh dapat kereta pun hadiahnye... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Bawak2 bersabo cik hazzy kite oiii.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Alaaaa... Sabarlah Cik Adik oiiii... Tak lama jer lagi... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack...

Kalau ada masa masuklah Tuan... Mudah jer ni... Susah lagi soalan exam yang lepas... :)

FiesyaaChacha said...

wahhh it's tooo difficult than my accounting studies! aha :P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: FiesyaaChacha...

Not too difficult lah cik adik... Must be patient... hehehe... Jom join ye.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...