Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

27 October 2010

Inilah Orangnye Yang Ku Panggil Tuan...!!!!


Kalau nak tahu, inilah orangnye yang sering memanggil aku tuan dan juga sebaliknye.... Saudara Eqbal.... Seorang yang sangat peramah dan berperibadi.... Tidak sombong dan sering melakukan sesuatu untuk membantu rakan2 blogger.... Merupakan blogger tegar, entry2 beliau tak macam entry aku yang panjang berjela... Pendek tapi padat dengan gambar yang dipaparkan...

Pertemuan  pertama aku dengan Saudara Eqbal ni adalah di Majlis Ulang Tahun Cik Wanie tempohari.... Seorang yang ramah mesra.... kiranye mesra pelanggan gitu.... Boleh buat calon menantu dan suamilah yang baik ni kiranye.... Sepanjang majlis tersebut aku dengan Saudara Eqbal sahaja berborak berdua... Yang lain2 time tu aku tak berapa kenal.... Kalau dia takde petang tu mahu juga mati kutu aku dibuatnye.... Beliau merupakan orang kedua yang ingin aku jumpa selain dari Cik Wanie.... 


Alhamdulillah.... bertambah seorang lagi kawan2 aku di dunia ini.... Thanks sekali lagi pada Cik Wanie sebab menjemput ke  majlis tersebut.... Kalau tak, tak jumpa dengan Saudara Eqbal ni.... Saudara Eqbal a.k.a Tuan....

Tahniah juga diucapkan kepada beliau sebab beliau telah berjaya menyambung pengajiannye untuk peringkat seterusnye iaitu PhD di UPM... Dalam bidang Kesihatan dan Keselamatan Pekerjaan.... Bagi mereka yang dah memang ada PhD (Perasaan Hasad Dengki) tu jangan nak jeles dengan beliau yer... Kalau PhD yang satu lagi tu takpe... (PhD = Perut Hala Didepan)...

Moga kita dapat bersembang lagi lepas ni.... Tuan, Mengopi Jom....!!!!


14 comments:

Hazzy Ishak said...

banyak maksud PHD ni rupanya ya

Puan Ninie said...

ngan kite tamau jumpe ke?
email ninie alamat umah ye
nak menjempot nie..;)

lavender8403@yahoo.com

MAZHA said...

salam, untung dapat jumpa blogger yang sama-sama hebat...tentu ade sesuatu yang baru ttg dunia blogger kita skrg ni...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak,,,

Uiiissshhh banyak lagi tu sebenarnye.... Pilihlah mana satu yang mudah untuk sambung belajar... Hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: mEiZ SHA....

Mestilah nak kalau ada kesempatan Ninie... Wah dah ada jemputan dah ni... Insyallah saya akan emailkan alamat rumah saya... Suka x3... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Abhamz....

Salam tuan, takdelah hebat sangat saya ni, yang sorang lagi tu memang hebat.... Memang kalau jumpa dia pasti ada sesuatu yang baru... Tapi masih tak berkesempatan nak jumpa lagi sampai sekarang... Maklumlah saya di berada di kampung lagi sekarang ni... :(

eqbalzack said...

salam tuan...
terharu saya...
lambat online hari ni, byk urusan sebelum ke UPM ni...
Sebenarnya, itulah cara saya menghormati kawan2 saya...
kan ke baik kalau kita merendah diri...
jd mcm padi...makin berisi makin tunduk ke bumi...
Ada rezeki tuan boleh panggil saya 'DR.' pulak nnt...hehe

Sharinginfoz said...

seronok mempunyai rakan yang boleh membantu masa susah nak senang kan

eMMe said...

rasa kerdil je bile brada di blog bro muz...byk saya kene baiki, ape pun,...mmg suke lepak blog bro muz...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack...

Salam tuan.... Buzy yer sebelum masuk UPM.... Bagus2... Uruskan apa yang penting dulu yer... Itu untuk masa depan tu....

Insyallah saya doakan agar semuanye berjalan lancar... Bolehlah saya panggil doktor pulak... Bangga ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Alahai... Blog saya ni pun bukan bagus sangat... Cuma luahan rasa yang hendak dikongsikan bersama sahaja... Banyak lagi blogger yang bagus2 sebenarnye... Saya pun masih baru lagi dalam alam blog ni... Banyak lagi yang perlu dipelajari...

Apa2 pun terima kasih kerana mengikuti blog saya yang tak seberapa ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Sharinginfoz...

Betul apa yang dikatakan... Beliau memang sangat merendah diri, tak macam orang lain yang nak menunjuk2 dengan apa mereka ada...

Berbangga dapat mengenali beliau... :)

Wawa_Nadwa said...

abg Eq seorang yang merendah diri n baik sgt. sy juga berbangga dpt mengenali beliau.. =)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa....

Bertuah siapa yang dapat dia nanti... Ngoratlah dia Wa... Hehehehe... Mana pulak nak letak si ehem2 nanti yer... :)

Tuan, maaf yer gurau2 jer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...