Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

29 October 2010

Dinnerlah Konon... Lepas Tu....???


Jalan2 cari kolestrol lagi ni.... Minggu yang lalu, adik aku Anor macam biasalah bila dah lapar macam2 cadangan untuk pergi makan di luar.... Dan salah satu tempat cadangannye adalah di Carl's Junior... Lama juga aku tak ke sana, so kebetulan aku ada barang nak dibeli di One Utama maka bolehlah menyinggah sekejap di sana....



Korang tengoklah burger dia punyalah besar.... Memang puas hati sebenarnye bila makan kat sini.... Mahal sikit tapi berbaloi... Selalunye aku akan makan di Pavillion Kuala Lumpur, memandangkan jauh sangat, kita pergi tempat yang dekat2 sikitlah.... Padahal malas......



Dekat pukul 9.30 malam juga baru kita orang balik malam tu... Wife aku tak habis pun makan, siap tapaw bawa balik sebab dia kerjakan kentang goreng dengan sos daging kari ni... Ini pun dah mengenyangkan... Apatah lagi nak disumbat dengan burger yang besar tu, uisshhhh meletop perut nanti.... Tapi dalam ramai2 tu adik aku juga yang relaks dan steady jer makan.... Ishh... Ishhhh....


Lagi satu, contest aku akan berakhir tak lama lagi, bagi mereka yang masih mahu menyertainye bolehlah memulakannye dari sekarang yer.... Aku akan longgarkan syarat2 sekarang ni... Yang penting jawapan yang betul.... Selamat mencuba....


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...