Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

13 June 2012

Trip Bandung : View Kota Bandung + View Akauntan Tak Bertauliah...


HARI KETIGA : Kali ni kari ketiga aku berada di Bandung, Indonesia... esok dah nak balik semula ke Malaysia... Rasanye macam best jer duduk di Bandung walaupun Malaysia lebih baik kehidupannye berbanding di sini... Terasa amat bersyukur dengan apa yang ada di Malaysia...



Kehidupan mereka sebenarnye lebih susah dari orang susah yang berada di Malaysia... Negara kita ada juga yang membelanye, di sini rata2 terpaksa mengharungi kehidupan dengan sendirinye... Pelbagai cara untuk mendapatkan duit untuk sesuap nasi... Sangat2 sedih bila aku kenangkan mereka... Kita di Malaysia langsung tak bersyukur dengan kenikmatan dan kesenangan yang diberikan... Lagi nak menghuru harakan keadaan aman adalah... Patutnye campakkan ajer diaorang ni ke Bandung ker atau di hulu2 Indonesia ni... Baru boleh sedar agaknye... 


Maaflah aku agak emosional pulak bab2 keamanan negara... 


Balik semula pada Percutian Bandung aku, kalau dah bershopping tak hingat dunia ni... Aku selaku akauntan di Bandung ni kenalah sentiasa update my account....


Takut terlebih2 berbelanja... Maklumlah aku ni jaga untuk 3 orang punya akaun... So kenalah lakukan yang terbaik untuk mereka... Masa membeli tiada halangan dari aku... belilah janji korang puas hati.... Tapi lepas balik bilik dah sure korang susah hati bila akauntan audit dan laporkan laporan.... Hehehehehe.... Tapi memang seronok kalau dapat bercuti di Bandung ni untuk bershopping....



1 comment:

Unknown said...


Assalamualaikum Tuan/Puan.

Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
Tour operator & Travel Agency

Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

Contact person : Amsyahril
Mobile : +6285263007445
E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...