Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

12 June 2012

Trip Bandung : Makan Malam Hari Kedua... Tukar Menu Pulak...


HARI KEDUA :  Macam biasa makan malam kami ditaja oleh Hotel Guntur... Tapi bayar sendiri lah... Hehehehe.... Muka beriya makan hidangan orang lain punya... 


Ini hidangan aku malam kedua tu.... Nasi Bakar... Dalamnye ada ulam2an, Tauhu Goreng, Ayam Goreng, Tempe Goreng dan yang specialnye adalah nasinye... Nasinye adalah nasi goreng yang dibalut dengan daun pisang... Kemudian ia dibakar... Sedap giler...



Yang ini pulak hidangan wife aku... Chap Chai bersama nasi putih... Alaa macam sayur campur goreng... Tapi sedap giler... Cuma tak pedas...


Yang ini pulak tak lain tak bukan, hidangan mak aku.... Ayam Giler Xtra Pedas... 3 malam berturut2 mak aku order hidangan yang sama... Tapi memang boleh admired lah pada hidangan2 dari Cafe Hotel Guntur ni... Esoknye tak tahulah apa yang diorder oleh mak aku... rasa2...???


Adik aku Anor kali ni nak makan Western pulak malam tu... Dia order Fish and Chips... Ikan yang digunakan adalah ikan Dori...


Ini takkan ketinggalan... Singkong 3 Rasa... Kali ni pedas dan cheese... Mabelessss....


Chocolate Shake with Cream... Aku punya... Itu pun kongsi dengan adik aku Anor...


Fresh Orange untuk mak aku, Mango Juice untuk wife aku, Chocolate Shake with Cream untuk aku... Macam nilah tiap2 malam aku dengan geng Bandung... Order kat Cafe Hotel Guntur jer... Senang dan cepat... Takyah merisikokan diri dan perut untuk makan di luar...

Oklah untuk next entry berkisarkan hari ketiga Percutian aku di Bandung, Indonesia pulak... dah tinggal sehari jer lagi sebelum berakhirnye percutian ini...





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...