Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

14 June 2012

Trip Bandung : Rehat Kejap Bersama Ais Krim Durian KARTIKASARI.... Mabeles Siut....


HARI KETIGA (22 MEI 2012) :  Dekat outlet  KARTIKASARI ni, ada juga ruang menjual aiskrim... Dalam panas2 Kota Bandung ni, sempat jugalah merasa aiskrim kat sini... Macam2 perisa ada...


Masing2 tengah menunggu aiskrim masing2... 



Sedap2 semuanye... Mak aku ambik perisa Durian, wife aku ambik perisa Strawberi dan adik aku Anor ambik perisa Vanilla Orea kot... Aku tak ambik, aku ambik rasa dari semua yang beli... Kat sini standard aiskrimnye sama macam Buskin Robin... Tapi lebih murah.... 3-4 scoop pun takpe kalau nak...


Mak aku punyalah seronok dapat makan aiskrim Durian... Rasanya betul2 Durian... Macam makan isi durian yang disejukkan... Time ni dah sampai hotel dah tapi tak lepak bilik sebab nak makan aiskrim kejap kat taman di tengah2 Hotel Guntur ni...


Tapi kek2 dan brownies yang dibeli dah aku hantar dulu masuk bilik... Lepas tu lepak kat bawah dengan diaorang...


Aiskrim 3 Perasa : Durian, Strawberi dan Vanilla Oreo...


Ini peminat Strawberi... Wife aku...


Yang ini pulak peminat Durian.... Mak aku...


Yang ini pulak peminat Vanilla dan seangkatan dengannye... Adik aku Anor...



Time aku pulak untuk makan semua aiskrim diaorang... Hehehehe... Takdelah, rasa sikit2 jer...


Dan ini adalah pemandangan di area taman di tengah2 Hotel Guntur... Dulunye merupakan kolam renang... Mungkin maintenantnye agak mahal kot, terpaksa ditutup sepenuhnye... Lepas ni makan malam akhir aku di Hotel Guntur ni sebelum berangkat ke Malaysia esoknye...




4 comments:

Unknown said...

bessnyer ke bandung!!

Dkna Abza said...

meleleh air liur tengok ais krim :)

Chilabaey's Spot said...

To: Posh76...

Memang best... Boleh rekomen... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Adylia Qarissa...

Alaaaa janganlah macam tu... Lap2 air liur tu... Hehehehhee... Tapi memang sedap... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...