Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

08 June 2012

Trip Bandung : Sebelum Ni Rumah Tas... Kali Ni Terminal Tas Pulak... Gilerlah....


HARI KEDUA : Masih cerita di hari kedua aku di Bandung... Hari kedua ni merupakan hari shopping kitaorang... Sebab banyak tempat yang sempat dikunjungi... Dan kali ni merupakan satu lagi syurga wanita... Syurga beg tangan dari pelbagai jenama terkenal hinggalah dari cap ayam.... inilah dia Terminal Tas....


Banyak pilihan dan lebih peninglah kepala untuk memilihnye... Yang ini adik aku Anor tengah pilih beg tangan untuk di hadiahkan pada kakaknye Azu (Mama Melly dgn Raja Kecik)...


Nampak tak wife aku, mak aku dan adik aku Anor tengah memilih beg... Itu mesti beg mak aku tu... Ada lah tu yang dia berkenan... Aku cuma jadi pemerhati dari jauh dan tukang kira2 matawang...


Korang tengok betapa luasnye Terminal Tas ni dan berapa banyak beg2 yang dijual di sini...


Ini baru sebahagian dari gedung tersebut... Dan terdapat 2 tingkat kesemuanye... Korang bayangkan berapa banyak beg yang terdapat di sini... Giler kan...


Ok yang ini sebahagian lagi kawasan Terminal Tas ni... Menag gilerlah kalau datang ke sini... Lagi2 kalau perempuan...


Selain dari menjual beg2 tangan, beg travel dan pelbagai lagi beg... Di sini juga ada menjual kasut2... memang cantik2 kasut di sini... Dan kebanyakkannye up to date dari segi fesyennye...


Cakap jer nak kasut apa, smeuanye ada dijual di sini... Bukan setakat kasut perempuan ajer, kasut lelaki pun ada... Aku memang naik seram badan kalau pergi tempat2 kasut ni... Mahu juga aku sambar 2-3 pasang ni... Harganye murah dan kualitinye bagus sangat... Bila fikir balik kasut kat rumah berdozen2 yang pakai lagi, terus tutup nafsu membelinye...


Wife aku sempat juga minta aku belanja kasut untuk dibawa ke tempat kerja... Ok.. Sila2... Budget untuk aku srah pada dia jerlah sekarang ni... Hehehehehe.... Sayang isteri lah katakan.... Yang adik aku pulak buat muka menyesal sebab sebelum bertolak ke Bandung ni, dia sibuk beli kasut... Nah ambik engko, kat sini lagi rambang mata... Dahlah tu harganye separuh murah dari di Kuala Lumpur...

Petang tu mak dan wife aku ajer yang sempat memborongnye... Takpelah janji puas hati dengan setiap pembelian yang dibuat... Aku cuma bayarkan ajer... Akauntan lah katakan... So selesai sudah aktiviti shopping untuk hari kedua ni... Itu pun setengah hari dah rugi sebab hantar abang ipar aku ke airport.... Semuanye dah settle petang tu so kitaorang baliklah semula ke hotel... Balik berehat setelah penat berjalan... Esoknye perancangan kitaorang untuk turun semula ke Pasar Baru untuk beli telekong, baju raihan, cari kain di Toko Kain Vogue dan beberapa barangan lain lagi....

Oklah kita jumpa dalam next entry yer.... 




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...