Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

08 June 2012

Trip Bandung : SECRET Factory Outlet... Mengapalah Kat Malaysia Takde...


Salam Jumat semua... Sekejap jer dah hari Jumaat... Dah hujung minggu... Dan minggu depan budak2 dah start sekolah... Ini semua disebabkan kesibukan seharian... Orang lain pergi Bandung dah habis dah diceritakannye, tapi aku tak sudah2 lagi... Terhegeh2 nak cerita... So hari ni bersambung lagi tentang percutian aku ke Bandung, Indonesia...

HARI KEDUA :  Dari Rumah Tas kitaorang ke Secret Factory Outlet pulak... Di sini sebenarnye tempat utnuk membeli pakaian seperti baju kerja dan jalan... Pelbgai jenis pakaian sebenarnye ada di dalam outlet ni... Yang penting harga yang ditawarkan jauh lebih murah kalau di bandingkan di Malaysia...


Akautan hanya lepak dengan memerhatikan gelagat orang ramai sedang sibuk bershopping...


Macam nilah keadaannye Secret Factory Outlet di Jalan Riau, Bandung ni... Cara hiasan dalamannye seakan2 tempat yang mewah, tetapi hakikatnye harga yang ditawarkan sangat murah dan berpatutan... 


Mak aku macam biasa bila nampak ajer kamera ditujukan ke arah dia, mulalah jari tangan dia tunjuk sign 'Peace'... Automatik katanye...


Dekat sejam lebih juga berada di dalam outlet ni... Sebenarnye badan dah mula letih... Tapi nasib baik aircond baik punya di dalam ni... Tu yang makin malas nak berjalan... Tapi merupakan tempat yang menarik untuk dikunjungi di sini.. Siapa yang nak memborong baju banyak2 bolehlah datang ke sini...

Tapi sebelum tu sementara ahli2 lain sibuk mencari  barangan... Aku dengan wife aku ke satu outlet macam ni juga iaitu The Oasis... Dekat baris Secret ni juga... Dalam langkau 2 lot kalau tak silap aku...


Inilah dia The Oasis di Jalan Riau ni... Outlet pakaian juga... Kat sini banyak banyak dari jeans juga... Selain itu barang beg pun ada juga dijual di sini... Tapi ada juga perkara yang tak best kat sini... Nanti aku ceritakan dalam next entry...




4 comments:

Unknown said...

best!!...wat reference nak pegi kang

Chilabaey's Spot said...

To: Bibu Wilda...

Memang best... Selamat berlibur yer... :)

Hime said...
This comment has been removed by the author.
Hime said...

kat the secret ni mmg overall bnyak baju2 untuk p keje ek? baju2 casual ade tak kat sini? dengar cite kalau shopping rm150 dlm 1 resit akn dpt voucher lepak kat crown premium lounge kat airport bandung..betul ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...