Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 June 2012

Trip Bandung : Bila Dah Shopping Sakan.. Akauntan Mulalah Audit Apa Yang Patut....


HARI KEDUA : Macam biasa, bila balik hotel aku akan bertugsa sebagai akauntan... Bukan apa untuk kawalan aset cair... Pening juga bila pegang duit juta2 ni... Baru hari kedua, ada 2 hari lagi ni... Hehehee...



Ini hasilnye untuk hari kedua... Dalam almari ada lagi... Buka apa, tengok yang mana satu akan masuk ke beg mana... Memang menariklah kalau shopping di Kota Bandung ni... Barang harga murah... Kualiti ada... Berbaloi...

Buat masa sekarang yang aku risau, kain baju banyak dibeli dan agak berat... Tapi oklah juga sebab aku dah beli 25 kilogram dengan Air Asia untuk bagasi balik... Kalau terlebih jawabnye tambah lagilah kilonye... Takpe nanti sebelum balik aku timbang dulu kat lobi hotel, so baru boleh budget2 sikit...





5 comments:

Salmi Khairil said...

wah banyak nyer shopping..ini mesti haruslah di audit...

MalizaMah said...

haaaaaaaaaa.. biasalah kalau dah pergi bandung. mmg mcm tu punya.
saya pernah pergi, beli2 sakan gak.. murah kan... duit mcm air paip kuat...
haaaaaaaaaaa......

btw, cantik sih header... best best.. suka2..

Chilabaey's Spot said...

To: Salmi Khairil...

Adalah sikit... Hehehehe... Yang perempuan2 jer membeli... Audit tetap audit... Nanti duit habis dah tak dapat balik... Hehehehehe... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Alieza Dayasari...

Betullah apa yang dikatakan... Duit mencurah2 keluar dari poket... Hehehehe...

Header buat sendiri jer... Terima kasih... :)

Unknown said...

assalam bro ... beli levi's kt mana?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...