Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

27 June 2012

Seminggu Senyap Tanpa Berita... Takyah Baca...


Wah dah dekat seminggu Blog Chilabaey's Spot aku senyap... Senyap seperti kupu2 dah rasanye... Dalam senyap2 tu aku still blogwalking juga ke blog2 korang... Maaflah sebab takde entry baru, sibuk dengan kehidupan seharian dalam menguruskan banyak perkara... 

Semalam pun sehari suntuk tak mengadap komputer... Dah malam baru sibuk2 nak tengok apa ada... Tu pun layan FB jer kejap... Insyaallah bila lepas selesai hal2 hospital, hal2 lawyer, hal2 kerja aku akan layan blog semula dengan entry2 tak best aku seperti biasa... 

Jumpa next entry yer... Jaga kesihatan. jaga diri, jaga makan dan jaga badan... Bubai...



2 comments:

eMMe said...

Salam Bro,
hope semuanye sihat2 belaka

tetiba saya rasa loya2...
rase nak baring je..
tapi tak boleh, sebab kat opis, takot bos cari, huhuhu.. slagi boleh tahan.. bertahan la kan...

Chilabaey's Spot said...

To: Emme...

Waalaikumsalam Emme...
Alhamdulillah saya sihat belaka...

Macam tulah gayanye orang tengah mengandung... Macam2 rasa yang tak selesa yer... Apa2 pun kena jaga kesihatan 100% lepas ni sebab kena jaga 2 badan sebenarnye... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...