Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

29 November 2010

Tinggal 1 Hari Untuk Korang, 2 Hari Untuk Aku.....!!!


Salam 1 Malaysia dan Salam Pagi Isnin.... Dari semalam aku sibuk giler2, duduk mengadap iMac aku dari pagi ke pagi tadi... Settle satu kerja dekat pukul 7.00 pagi ni... Tidur kejap, pukul 8.15 pagi bangun sebab aku nak hantar wife aku ke office.... Kepala pun tengah weng2 lagi ni... Kasi panas sikit badan, naik tangga ke tingkat 10 (rumah aku)... Baru celik sikit mata... Jap lagi tengahari, nak ke Cheras pulak sebab nak ambil dokumen untuk serah kepada Majlis esok pagi... Ada meeting....

Aku cerita apa daaaaa..... Sebenarnye aku nak cerita pasal contest yang aku anjurkan.... Yeeeeee.....!!!! Hari ni 29 November 2010, pukul 11.59 malam akan berakhirlah Contest Chilabaey's Spot untuk kali ini.... Tak sabar pulak nak tahu siapa pemenang.... Sebab apa..??? Panel juri yang menilai jawapan2 korang nanti bukannye aku, tapi wife dan adik aku Anor... Kalau aku takut bayes pulak, maklumlah aku kenal korangkan, aku ni pemurah, kena bodek dan puji melambung sikit, dah cair.... Heheehehee....


Keputusan dan jawapan mungkin akan diketahui keesokannye atau dalam sehari dua sebab aku sekarang ni super2 sibuk dan fikiran pun berceramuk dengan nombor2, dengan idea grafik yang nak keluar tapi berebut2 nak keluar, statistik serta unjuran yang tak terunjur ni... So, minta bersabar yer.... Hadiah tak ke mana....!!! 

Apa tunggu lagi, hari ni jer tinggal... Bagi mereka yang dah ada jawapan sila email.... Takyahlah buat entry khas untuk aku, aku longgarkan... Cuma korang mesti buktikan yang korang ni, follower aku sudah.... Kan aku dah kata, aku nikan pemurah.... Hehehehehe... Ok jumpa lagi.... Nak sambung krja balik ni... Oooo... Lupa pulak, korang kalau nak undi aku dalam Blog Pilihan Malaysia bolehlah click kat bawah ni yer... Terima kasih....



14 comments:

Yaya said...

Wahh tercalon yer! Gudluck. eh eh sapa la bertuah dapat ipod tu nanti kan. :))

Hazzy Ishak said...

memang dah tak sabar nak tahu sapa pememangnya

eMMe said...

saya vote bro Muz tau!
gud luck~

Khairul Onggon said...

wah dah tak sabar nak tau sape pemenangnya wlupun saya tak sempat join.. hehehe.. semoga sukses selalu abg muz :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Leya...

Terima kasih.... Hehehehehe... Itulah pasal, pastia da pemenangnye tak lama lagi.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy ishak...

Bawak2 bersabar yer Hazz... Kalau ada rezeki pasti tak ke mana.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Terima kasih bebanyak... Saya pun vote untuk awak juga... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wa Kaljis...

Saya sendiri pun tak sabar nak umumkan pemenang... En.Onggon kot.... heheheheh :)

Unknown said...

abang muz..

sibuk2 pun abang tetap uruskan contest tu..
tak apa..ambil masa..ayu memahami.

psst: bak no telefon kakak dan anor...nak bodek2 mereka lah..hahahhahaha

♥♥ eija ♥♥ said...

Haaa pakngah
Cuti dah mula ja di kampung mak tak de line internet susah benor nak cek blog pakngah..
Harap email ja pakngah dapat hehe
Anyway ja dah undi hehe

Afzainizam said...

♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kami DAtang Ziarah Blog Anda
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫♪♫•*¨*•.¸¸¸¸.•*¨*•♫

Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

Kami telah undi blog ko dahhhhh......
ChiLaBaey's Spot

good luck lahhhhh di doakan

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan...

Urusan contest tetap dilakukan.... Wah ni nak melobi ni... Taklehlah bagi nombor macam ni... hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Dah dapat dah... Thanks sekali lagi cikgu... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Afzainizam

Terima kasih keran sudi menjadi pembaca blog saya yang tak berapa ni... Insyallah saya akan terjah blog saudara pulak... Terima kasih sekali lagi yer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...