Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

01 December 2010

Sekali Lagi Aku Diduga Dengan Dugaan Yang Menimpa...!!!


Sekali lagi aku dan family aku diduga... Semalam dapat tahu dari sms yang aku terima yang menyatakan yang adik aku Azu (mak Melly) dimasukkan ke dalam ICU.... Punca...??? Kurang pothosium dalam badan dan jangkitan kuman dalam darah.... Pelbagai dugaan tahun ni aku lalui bersama keluarga aku.... Belum lagi habis tentang kesihatan bapa aku, sekarang ni adik perempuan aku pulak...

Aku masih belum berkesempatan untuk ke HUKM Cheras... Insyallah secepat mungkin aku akan ke sana hari ni... Sekarang ni dalam pukul 1.15 pagi, aku baru sahaja call Wad ICU HUKM Cheras untuk mengetahui keadaan semasa adik aku, dan diberitahu bahawa prosedur untuk mengambil air dari tulang belakang dia telah pun dijalankan pukul 8.30 malam tadi... Untuk mengetahui punca2 penyebab ianye berlaku.... Dan menurut doktor yang menjaganye juga memberitahu aku tadi yang adik aku akan ditidurkan sementara waktu.... Aku risau sebenarnye bila air tulang belakang diambil, tetapi tiada cara dan jalan lain untuk mengetahui punca penyakit yang dihidapinye sekarang ni.... Terpaksa menerima risiko dengan seadanye....

"Ya Allah aku memohon kepada Mu, berikanlah kesihatan sepenuhnye kepada adik aku... Selamatkanlah dia dari segala apa penyakit yang menimpa beliau dan jauhilah segala kemungkinan yang tidak baik untuknye.... Aku memohon kepada Mu Ya Allah.... Makbulkanlah doa hamba Mu yang hina ini...."


22 comments:

Qarl said...

be strong ye

InshaAllah, semua baik2 saja

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

sama2 doakan ya..insyaallah semua ok..aminn..

Khairul Onggon said...

Saya part ambik air tulang belakang tu la yg tak nak cakap dah.. risau.. Semoga semuanya selamat aminnn...

eMMe said...

Moga Allah permudahkan segala urusan Bro Muz...Amin....

miss nina said...

salam singgah.
mudah2an Allah mempermudahkan keluarga kamu dari kesempitan ini. sabar & tabah ya.
teruskan berdoa.

pipoq said...

saya doakan semoga bro dan family tabah dengan ujian dari Allah ni..tiap penyakit pasti ada penyembuhnya..sebagai orang yang beriman, kita juga tak lepas dari ujian Allah..tu antara bukti kita disayangiNya..

Hazzy Ishak said...

harapnya tak ada apa2 ye pak ngah

My Airul... said...

byk2kn berdoa kepada yg esa... semoga diperkenankan permintaan kite semua supaya sumenye selamat... allah itu maha mengetahui..

Nur -al- Ain said...

semoge semua selamat ye pakngah.. ain doakan yang baik2 utk pkngah

miss lolly a.k.a luvfareda said...

Ya Allah, banyaknyaa dugaan. Moga beliau cepat sembuh pak ngah :)

Wawa_Nadwa said...

moga adik pakngah cepat sembuh yer.
byk2 bersabar k..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Qarl...

Insyaallah saya akan tetap tabah menghadapi segala kemungkinan bro... Thanks sekali lagi... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: SyAfaWaNi ♥‿♥

Terima kasih... Insyallah itulah yang saya harapkan... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wa Kaljis...

Memang sukar untuk menghadapinye en onggon... Tapi itu cara dan jalan terbaik untuk beliau... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Insyallah Emme.... Doakan untuk saya yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To : miss nina....

Insyallah saya akan sentiasa tabah menghadapi segalanye... Terima kasih sekali lagi... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Pipoq...

Terima kasih bro, doakan agar segalanye berjalan lancar yer... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Itulah yang diharpkan sangat ni Hazz... Doakan untuk saya yer... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To:The Godfather...

Insyallah... Harapka yang terbaik sekarang ni... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur -al- Ain

Terima kasih Ain... Itulah yang saya harapkan sangat sekarang ni... Doakan untuk saya yer... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss lolly a.k.a luvfareda

Terima kasih.. Itulah yang saya harapkan sekarang ni... Terima kasih sekali lagi Cik Lolly... Doakan untuk keluarga saya yer... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa

Insyallah Wawa... Doakan untuk saya yer... Moga semuanye berjalan lancar dan selamat hendaknye... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...