Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

20 December 2010

Jerangkung Dalam Rumah....!!! Lemah Jantung Jangan Enter...!!!


Memang betul ada jerangkung dalam rumah aku beberapa hari ni.... Mata sembab merah, eyeback lebam, rambut serabai, baju compang camping, merayau2 pulak tu.... Dah dekat 5 hari dah keluar masuk rumah... Terlentang entah ke mana... Uissshhhh gilerlah....

Sebenarnye aku yang jadi macam jerangkung tu... Tidur pun sehari sejam jer, itupun terlelap... Lepas tu bangun mengadap iMac balik... Jangan kata aku yang tak tidur, iMac aku pun ikut sama tak shutdown... Nasib baik Mac... Kalau yang lain dah lama hang dah kalau tak betul gaya.... Ni pun masih belum tidur lagi, adalah lelap kejap pukul 2.00-2.30 pagi... Lepas tu menggelupur bangun.... 

Rasa lega sikit ni yang aku post entry sikit untuk korang... Hehehehe... Maaflah bebanyak sebab banyak komen yang korang taip, aku belum masih berkesempatan untuk balas... Insyallah aku akan reply juga nanti...

Dan makluman kepada pemenang Contest Chilabaey's Spot hari tu, aku akan contact korang untuk mendapatkan detail tentang penghantaran hadiah atau perjumpaan dengan korang.... Kalau ada cadangan tu, bolehlah maklumkan pada aku dalam ruang komen atau email pada aku yer di muzshah_zainal@yahoo.com ...  Berikut adalah pemenang2 contest tempohari :

1st  :  Blogger Nur-Al-Ain  
(pilih iPod colour Pink, esok lusa aku ambik kat Machines, dah booking dah....)

2nd : Blogger Cikbedahlaser
(Barangan IKEA yang belum dibalut lagi.... Uisshhh malu2....)

3nd : Blogger EdY
(Barangan IKEA pun belum dibalut lagi.... Dua kali malu...)

Hadiah Misteri : Blogger eMMe
(Yang ni hadiahnye dah balut.... Barangan IKEA juga.... Tinggal nak jumpa atau post jer...)

So tahniah sekali lagi yer... Oklah, aku nak sambung semula kerja yang hampir2 siap ni... Ni baru draf pertama, belum lagi terima komen lagi ni..... Aduiiii pecah kepala dah ni... Doakan aku yer agar segalanye berjalan lancar.... Nanti boleh minum2 dengan korang kalau dah settle projek ni, yang penting lepas dapat paymentnye nanti.... :)

8 comments:

eMMe said...

kesian nye Bro Muz...
perlukan assistant tak? hehehe
risau sampai tak tido, dah ngalahkan jerangkung katanya, huhuhuhu....

take ur time, no need to rushing...setelkan keje bro dulu...

Unknown said...

salam.
abang muz....opocot...
ayu nie bab hantu mmg tak boleh blah...terus lari.

hahahaha...

ingat lagi entry ttg hantu di blog abang muz...ayu takut terus off suiz lappy..sabor jer lah

okeapy, ayu harap abang jgn jadi jerangkung..nanti tak hensem...

jaga makan, minum dan tidur yer

cikbedahlaser said...

x yah balut lah...
masuk je paper beg...ikat reben...
hehehehe....
gile tak sabar nk dpt hadiah..

cikbedahlaser said...

x yah balut lah...
masuk je paper beg...ikat reben...
hehehehe....
gile tak sabar nk dpt hadiah..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Macam tulah nak cari duit... Alaaa lambat dah... Kalu bagitahu awal pasti nak pakai asst... Hehehehe... Dah peringkat akhir dah ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan....

Alamak iyer ker... Saya rasa pun macam terlebih seram pulak gambar dalam entry kali ni... Sorry yer Ayu... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cikbedahlaser....

Idea yang bernas ni... Walaupun dalam paper beg nanti tetap saya akan balutnye... Hehehehe... Dah jadi kebiasaan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To (2nd): cikbedahlaser....

Idea yang bernas ni... Walaupun dalam paper beg nanti tetap saya akan balutnye... Hehehehe... Dah jadi kebiasaan... :) Tunggu yer....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...