Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

22 December 2010

Terbalas Juga Komen Korang Selama Ni... Maaf Yer....!!!


Salam 1 Malaysia yer korang... Minta maaf bebanyak sebab dah hampir seminggu aku tak membalas setiap komen yang korang taip pada aku tempohari... Banyak sangat kerja yang perlu aku lakukan dan settlekan... Lagi2 dengan keadaan family aku sekarang ni... 

Alhamdulillah pagi ni tadi baru aku dapat balas semua komen yang telah korang berikan pada entry aku... Terima kasih diucapkan... Terasa bersalahlah pulak... Itu belum lagi kalau followers aku mencecah beribu-ribu raban... Takkan korang nak abaikan ajer kan.... Dahlah diaorang baca  blog korang, tapi bagi pemunya blog buat tak tahu jer... Baik korang offkan jer option followers tu...

Nampak tak tanggungjawab kita sebagai blogger, sebenarnye itulah yang aku takutkan selama ini... Bila blog kita diminati, maka ramailah yang akan mengikut dan memberikan komen pada blog kita... Jadi korang fikir2kanlah dan yang penting korang apa tanggungjawab korang semua pada mereka ini... Janganlah masa puluh2 dulu rajin sangat membalasnye tapi bila mencecah ribu raban mula buat tak tahu jer... Semua tu cara kita memberi penghargaan kepada mereka sebenarnye... Kalau internet makbapak yang bayar takpelah, yang takde internet..??? Duit kerajaan keluar, duit gaji mereka keluar, pergi cyber cafe semata2 nak buka blog dan baca blog kita dan macam2 lagi... Semua tu bukannye free... Semua itu memerlukan usaha...

Insyallah bagi diri aku dan blog aku yang tak seberapa, aku akan membalas sebaik mungkin komen2 yang telah korang ujurkan... Lambat macamana sekali pun... Itulah cara aku menghargai setiap followers aku selama ini... Insyallah... :) Oklah nak sambung sikit lagi kerja... 


12 comments:

Hazzy Ishak said...

jemput datang ke blog ye.
hehe

Alin said...

samer2 kasih bang....

♥♥ eija ♥♥ said...

Ja pun lama tak singgah blog pakngah..
Memang blog pakngah dah menjadi famous sekarang ini..

pipoq said...

biase la tu bro..ada masa kita BZ, memang la susah nak bahagikan masa untuk semua orang..

kalo orang lain paham takpe gak. jenis tak paham tu yang haru..

apepun selamat mengaktifkan kembali diri berblogging..

adik ngan ayah bro camne ? sihat sudah ?

eMMe said...

Salam Bro~ saya faham kebizian bro...so, saya tak kisah bro balas ke tak, sebab saya tau, bro mesti baca stiap komen saya kan...n lambat laun bro akan respon jugak kan...

terima kasih bro muz~

cikbedahlaser said...

xpe..faham busy... kerja lbh penting drpd benda lain....

kerja la anda sblm anda dkerjakan...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Insyalah saya akan ke sana... Selalu pun... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Alin....

Terima kasih sekali lagi yer Alin... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Maklumlah cuti sekolah, blog pun cuti juga yer Cikgu.... Blog saya tak seglamour mana pun.... Kalau tak dah beribu raban dah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: pipoq....

Memang buzy ada di mana2 dan ketika.... Kalau kena waktu sibuk, langsung tak tersentuh blog, tapi dalam hati meronta2...

Adik dah semakin baik dan abah pula macam biasa masih tapi stabil... Cuma penjagaan yang agak rapi diperukan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMme...

Rasa dah macam bersalah jer kalau tak balas komen korang semua... Walau pun lambat tetap dalam hati nak balas juga... Kesian korang yang kadang2 tu menunggu jawapan komen dari saya... Sebab macam tu jugalah perasaan saya kalau memberi komen dulu...

Terima aksih sekali lagi yer Emme... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cikbedahlaser...

Memang tengah buzy giler sekarang...Nak lepaskan sebelum hujung tahun ni... Tapi apa2 pun tetap akan balas segala komen yang telah diberikan... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...