Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

24 December 2010

Siapa Nak Pass Masuk Waterpark Laketown Resort...!!!???



Siapa nak Tiket Masuk Waterpark Laketown Resort....??? Aku ada banyak sangat kupon dari 8TV minggu lepas... Lebih 20 kupon.... Kupon tu nanti korang redeem kat Kaunter Tiket kat Laketown Resort untuk 2 orang....  Maknanye 1 kupon untuk 2 tiket masuk...

Aku ada banyak, so sesiapa yang berhajat nak ke sana boleh hubungi aku yer (email : muzshah_zainal@yahoo.com)... Kalau korang nak 1, 2, 3, 4, 5 kupon pun boleh... 5 kupon = 10 orang tu... Banyak boleh jimat hujung2 tahun ni.... Duit tiket tu boleh buat beli makanan kat sana nanti... Kan dah jimat banyak.... Tapi no hal lah kalau korang betul2 nak... Kalau berminat nanti aku akan poskan terus kat korang.... Malaslah nak buat contest2, atau giveaway... Aku sedekah jer... Buat amal jariah....


Kupon tu valid until 31 January 2011.... So apa tunggu lagi, hubungi aku segera.... Dah macam orang jual tiketlah pulak rasanye.... Cepat2 nanti habis... Siapa cepat dia dapat...!!!!


17 comments:

ada. said...

salam . saya nak boleh ? :) satu kupon pun jadi la. satu kupon valid dua orang kan ?

sYafIk-wAy said...

weh aku nak weh . kalau boleh nak 3 atau 4 ke .

eMMe said...

saya dah emel bro
mmg nak bwk famili...

Azlina said...

salam...saya nak..dah hantar email kt bro..
dah lama tingin nak g saner...

puan farah said...

nak nak...dah request kt emel

pipoq said...

ada lagi ke ?
baru nak send request email ni..
hehehe

ikin said...

nk jgk!!!

icee-yah said...

ayseah pun dah emel pak ngah:)hope dapat

aDfeez said...

NAK NAK NAK!!!!!
NAK NAK NAK !!!!!
NAK NAK NAK!!!!!
NAK NAK NAK!!!!!
NAK NAK NAK!!!!

CaDLyNN said...

nak!! :)

My Airul... said...

saya nk satu.. nnt ahad mgkn saya datang jmpe pakngah dgn nur al ain..

Anonymous said...

Wahh best nya! Untung untung! Sure dah habis kan! :D

anim said...

SAYA PON NK JUGAK!!! DH EMEL KT EN.MUZ...

SyahmiFikri said...

huhu.,.. best nyee/./ nak amik pon tak bermakna.. tak g pon.. lalaa

mr.syazwan said...

F
U
U
U
U
Y
O
O
O
O

SAYA SUDAH EMAIL DA!
hehehe

abg memang FUUUYOOOO lah!
=_=

Lia Hasty said...

nanak juga..
sibuk je.

(:

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Semua Blogger...

Terima kasih bagi mereka telah menghantar email kepada saya... Tak sangka pulak ramai yang berminat... Bagi mereka yang telah berjaya, tiket redeem tersebut akna saya hantar melalui post Isnin ini mengikut alam yang telah diberikan...

Bagi mereka yang dapat pula, harap maaf sebab jualan pisang panas... Insyallah sekiranye masih ada lagi saya akan hantar... Kalau ada rezeki lagi... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...