Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

04 December 2010

Stabil Tapi Masih Tahap Membimbangkan....!!!


Semalam aku berkesempatan melawat adik aku sekali lagi di Wad ICU HUKM Cheras... Alhamdulillah keadaan dia sekarang dah stabil... Dan telah pun sedar, tapi masih dalam khayal lagi... Mungkin kesan dari ubat pelali dan juga ubat2an yang digunakan...

Yang masih membimbangkan aku adalah dia seperti keliru tentang apa yang berlaku... Sekarang ni masih lagi di Wad ICU sehingga keputusan dari prosedur air tulang belakang dikeluarkan... Masih banyak lagi perkara yang membimbangkan aku harus aku terima... Aku memohon kepada Allah SWT agar kesihatan sepenuhnye pada adik aku sekarang ni dan dijauhi segala perkara yang tidak sepatutnye... Semuanye terserah oleh-Nya....

8 comments:

Nur_cahayamataku said...

Salam abg muz..

saya selalu baca blog abg. nak tanya-sebenarnya adik abg sakit apa? hmm doa yang terbaik untuk dia yea.semoga selamat semuanya.

Qarl said...

sama- sama kita doakan yg terbaek

...miSS fAi... said...

moge kembali sihat seperti sedia kala.... semangat dari keluarga itu yang penting...

♥♥ eija ♥♥ said...

pakngah...
maapp pakngah lama ja tak jenguk blog pakngah malam nie baru boleh nak balas entry pakngah....

harap pakngah bersabar atas dugaan yang diberi kepada keluarga pakngah... insyallah ja doakan adik pakngah seperti sedia kala :)

azlina aziz said...

Salam. Moga tabah dengan dugaan ini. Sekadar berkongsi dengan apa yang penah saya lalui. Masa praktikal kat ICU dulu, ada sorang patient tu. Keadaan agak tenat. Lama2 boleh sembuh seperti biasa. ;p

Mendoakan yang terbaik untuk semua, insya-ALLAH.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

kesiannya :(((

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur_cahayamataku / Qarl / Miss Fai....

Adik saya kurang portesium dalam badan sejak mengandung anak first lagi dan kali ni jangkitan kuman dalam darah...

Terima kasih kerana mendoakan adik saya dan memberikan kata2 semangat untuk saya dan keluarga...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eija / Azlina aziz / Miss Lolly...

Terima kasih kerana mendoakan kesihatan adik saya... Saya harap semuanye akan berjalan lancar dan kembali normal... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...