Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

17 December 2010

[Update] Maaf....!!!! Hari Ni Aku Sangat2 Berserabut Kepala Hotak...!!! Buzy Yang Amat Sangat....!!!


Masih belum dapat melabuhkan diri ni... Otak dah sakit sangat dah... Kerja masih banyak lagi... Takleh sambil lewa takut dilap kira dan locate kerja... Huiissshhh...!!! Dah macam jerangkung dalam almari dah aku sekarang ni... Mata separuh sedar dan separuh lagi entah kemana... Itu jer aku nak bagitahu..

Adui hari ni aku sangat2 berserabut kepala hotak... Bersepah macam atas workstation aku juga sekarang ni.... Dari semalam lagi tak tidur2 menyiapkan projek.... Semalam pegawai projek dah mintak draf dari aku Jumaat ni, padahal time frame aku minggu depan bagi kat dia.... Sebabnye dia nak bercuti, takde siapa yang nak semak... Adui pening2.... Kepala dah mamai dah ni... Tinggal nak tercabut jer dari leher... Air kopi dah berbalang2 aku minum.... 

Serabut2 serabut.... Nasib baik iMac aku membantu menyegerakan kerja.... Alhamdulillah tak pernah buat hal lagi... Itulah kelebihan Mac...  Oklah aku nak sambung kerja balik... Bye....

10 comments:

eMMe said...

Salam Bro Muz, gi la pejam sat, barang 1-2 jam ke, leh jadi berjam2 lama la....kalo nak buat keje tapi takleh fokus pun payah juga...selamat membusykan diri n jaga lah kesihatan tu penting...

Nur -al- Ain said...

sabar2.. lagi bagus tdo jap dalam 20 minit unruk recharge tenage..

Khairul Onggon said...

Hari bizi sedunia hehehe... :)

Unknown said...

abang muz

wah..bertambah sibuklah nampaknya...
adik macamana skrg?
abah?
semoga mereka semua bertambah sihat..

pipoq said...

GPS kat workstation tu untuk ape bro ?
mencari jalan menuju penyelesaian ek ?
hehehe..gurau je..
apa pun selamat membizikan diri..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Betullah... Ingat nak lelapkan mata juga sekejap.. Ni pun dah kurang fokus dah ni.. Asyik silap jer... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur-Al-Ain...

Betullah Ain... Kena recharge balik ni... Dah habis dah tenaga dah ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wa Kaljis...

En.Onggon pun pastinye bizi juga ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan...

Memang sibuk giler2 ni.. Mereka berdua Alhamdulillah baik2 sahaja sekarang... Yang nampak perkembangan adalah adik saya... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Pipoq...

GPS tu nak check balik track yang telah dilalui dan lokasi sebenar kawasan tapak... Sebagai jalan penyelesaian pun ok juga tu... Hehehehehe....

Terima kasih dengan kata2 ucapan tersebut.. Mengharukan, hehehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...