Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

25 December 2010

Kalau Aku Dah Bawa Beg Kuning, Mesti Korang Tahu Aku Di Mana...???!!!


Alaaa macam otak kuning bila tengok filem biru... Aku tak....!!!! Kalau dah bawa beg kuning merayau2 ni pasti korang tahu kat mana... Tapi beg kuning semasa kat dalam jer, keluar jer jadi biru....


Biasalah shopping time... Shopping barang rmah sikit dan yang lebihnye untuk pemenang contest blog aku tempohari... Time ni lepas pergi beli iPod Shuffle untuk pemenang utama..... Lepas dari One Utama terus ke IKEA pulak... Cari apa yang patut sebab dah ada list barang apa nak cari, so cepat sikit buat kerja... Lagi satu punyalah ramai umat time tu, maklumlah tengah sale dan dah dekat Krismas...


Aku memang suka sangat kalau kat area barangan kaca.... Mesti ada ajer yang diambil.... Tapi kali ni 20% jer untuk aku dan 80% lagi hadiah untuk pemenang... Kepada para pemenang terimalah hadiah tak seberapa dari aku nanti yer... Sebagai sokongan untuk blog aku... Terima kasih sekali lagi....

10 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

pakngah. kalau barangan tu pecah. dikira beli tau hahahah!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss lolly a.k.a luvfareda

Eh takdelah Lolly... Sayakan duta IKEA... Pecah tu sebab buat test jer... Macam test SIRIM... Hehehehehe... :)

cikbedahlaser said...

klu belikan set bilik tidur pon sy terima je.. hahahahahhaha

iKhRam said...

wow..
dari dulu nak singgah ke sana..
tak tak berkesempatan..
mungkin sebab jauh..

jadi sekadar tgok buku katalog IKEA yang berinspirasi sajalah...

hurm..

yang benar
ikhram

Nurmala Mazlan said...

Wow..
Untung nya sang pemenang contest dapat brgan ikea

Unknown said...

abang muz

ayu teringin nak ke IKEA...
mesti sale murah2..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cikbedahlaser...

Set bilik tidur yer... Boleh2... Jangan kata set tidur jer, satu IKEA saya serahkan... Hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: iKhRam...

Alamak iyer ker.... Nanti kalau datang area Damansara, calling2... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nUR_rOsALiNdA

Alaaaaa.... Hadiah barang yang murah jer... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan...

Sekarang ni memang tengah sale... Banyak barang murah2.. Memang gilerlah... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...