Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

30 December 2010

Santa Claus Tak Cuti Lagi...?? Hadiah Sapa Pulak Ni....???


Haaaa.... Intai2...!!! Korang nak ker...??? Nanti aku bagi sorang satu yer... Tapi kenalah tunggu list dari Santa yer... kalau tersenarai boleh datang jumpa aku ambik... Banyak lagi tu dalam paper beg tu.... Hohohohohohoho... Happy New Year.... Hohohohoho.... (sambil gosok perut yang buncit.....)... Perut aku maintain.... maintain buncit... hehehehehe.....


Semua telah tersedia, walaupun dah lama aku aku wrap... Dari minggu lepas lagi.... Siapa rasa2 nak jugak hadiah ni, kenalah tanya pada empunya hadiah ni dulu.... Hehehehehehe... Apasallah asyik gelak jer aku ni.... 



Banyak tak hadiah2 tersebut.... Banyakkan...??!!! Semua tu sebenarnye adalah hadiah untuk para pemenang contest aku tempohari... Itupun dah kurang 2 biji, sebab hadiah pemenang utama iaitu Blogger Nur-Al-Ain dan pun ambil hadiah beliau... Hadiah iPod Shuffle dari Apple dan barangan sampingan minggu lepas.... Dari Seremban dia datang, pagi2 lagi dah bertolak ke Damansara.... Dan malam tu pun jumpa sekali lagi sebelum dia balik ke Seremban...

So yang tinggal ni adalah untuk tempat kedua, ketiga dan pemenang hadiah misteri.... Bila mau ambil pun aku tak tahu... Ingatkan minggu lepas mereka dapat join sekali, tapi mungkin masing2 ada hal tu yang terpaksalah aku simpan lagi ni.... Kalau nak dipost susah juga, sebab berat... Takut pecah seribu nanti.... Mungkin kena aturkan jadual lain pulak... Dan aku pulak dah start sibuk balik minggu ni dan 2 minggu lagi... Nantilah aku ramcang semula atau para pemenang ada cara lain yer...???!!!


Ok, ini adalah hadiah untuk pemenang tenmpat ke-2 iaitu Blogger Cikbedahlaser....


Yang ni pulak untuk Blogger E.d.Y yang merupakan pemenang ketiga contest....


Dan tak dilupakan untuk pemenang hadiah misteri.... Blogger Emme.....


So, kepada para pemenang tahniah sekali lagi diucapkan... Bila mau ambil...??? Lagi best kalau kita jumpa semua dan berkumpul kat mana2 ala2 Potluck ker, berkelah di tepi pantai ker, camping dalam hutan ker sambil bakar ayam ker atau korang ada cadangan lain... Blogger lain pun boleh juga join.... Menarik tu.... Sempena tahun baru ni, kita buat cara yang lain pulak untuk sampaikan hadiah... Nak tak...??? 

Oklah itu jer yang aku nak bebelkan dalam entry lepas tension lagi ni sebab esok cutilah pulak... Bola punya pasal... Huissshhh.... :(

10 comments:

aDfeez said...

syioknyer tgk hadiah2 tu... hehe.. rugi x join :P

Nurmala Mazlan said...

Tahniah kepada pemenang!!~

Unknown said...

bagi ayu jer lah abang muz..heheheh
merah tu..

Blog Eazy Izzuddin said...

nak hadiah hehe

p/s : Entry Terakhir Kah? layans~

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ADfeez...

Takpe2... Nanti kalau ada, join yer... Tapi kena sentiasa elert lah dalam blog saya ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nUR_rOsALiNdA

Tahniah bat awak sebab nak cuba join tapi tak sempat... Heheehehhe... Gurau2 jer... Nanti join yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan...

Nak ker... Kena join dan bagi jawapan yang betul yer ayu... Hari jawapan iPhone 5 belum wujud lagi tau... Hehehehe... Semalaman saya gelak time baca jawapan kat email... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Eazy Izzuddin

Alaaaa.. kan hari tu dah ajak join contest... Nanti join baru dapat hadiah yer... :)

cikbedahlaser said...

owhh tak dpt lg nak claim.. sabtu ahad aritu bz.. berkampung d stadium malawati.. hjg mgu ni pulak.. insyaallah d ampang point..
abg muz leh jmp malam ari kerja ke?

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cikbedahlaser...

Takpelah... Dah busy nak buat macamana..??? Malam takde hal punya... Cuma takut berada di Banting sahaja sekarang... Sebab projek dah habis dah... Tapi minngu ni Insyaallah berada di Damansara seminggu.... Nanti sms yer kalau free... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...