Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

29 December 2010

Hadiah Untuk Siapa Kali Ni....!!!??? Korang Punya Kot...!!!


Kat mana pulak lagi aku ni...??? Ni sebenarnye kesinambungan yang berterabur dari entry yang lepas2 iaitu hari aku keluar cari hadiah contest... Masa ni ke Gardens Mid Valley... Macam biasalah Isetan rajin bagi aku voucher setiap tahun... Dan macam biasa jugalah kenalah pergi claim sebelum hujung tahun... Kali ni sajer jer carikan anak2 buah hadiah... Dah rasa macam Santa bawa hadiah pulak... Aku pun takde nak beli apa, baiklah bagi kat anak2 buah pulak tahun ni....


Time ni tengah menunggu staff Isetan wrapping hadiah anak buah aku... Baru perasan budak2 yang tengah balut hadiah tu kembar rupanye.... Rajin budak2 ni buat kerja... Kemas juga hasilnye.... Untuk pengetahuan korang, Isetan ada menyediakan services wrapping untuk customer... Sama juga seperti di Jaya Jusco... Cuma kat sini disediakan kawasan menunggu dan khidmat pelanggan yang di panggil iClub Isetan.... Aku merupakan member Isetan sejak tahun 2000 lagi.... Sebab office aku dulu kat Lot 10, turun jer ke bawah dah masuk ke Isetan...


Aku rasa sebab kat Malaysia ni panas, pokok krismas tu dah jadi putih tunggu mati.... Kalau kat oversea colour hijau bugar... Hehehehe....




Inilah hasilnye.... Ada 3 kotak yang akan diserahkan secara berperingkat2....  Untuk orang dah aku sediakan tapi untuk aku sendiri bilalah yer... Nanti aku hadiahkan diri aku sendiri Canon EOS 7D with 15-85mm Lens lah... Bila...??? Entahlah... Tak tahu lagi... Ada sesiapa nak sponser aku ker...????


6 comments:

eMMe said...

Salam Bro, komen yg dibuat oleh Bro pada 22 Dis di blog saya, saya terlepas pandang, maaf kerana tak dpt jumpe Bro kat Damansara, bile2 boleh drop hadiah saya kat Seri Kembangan...no fon saya? bro emel saya emme81@gmail.com. TQ

Lia Hasty said...

kerap betul pakngah kasi hadiah kat org.
mudah2an dimurahkan rezeki.

♥♥ eija ♥♥ said...

ermmm mesti orang tuu bertuah dapat hadiah dari pakngah...
sebab pakngah nie selalu murah rezeki pakngah...

kan?? minggu lepas ja g Cinelasure ja lalu depan TONY ROMA terus ingat pakngah huhu...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Insyallah kalau saya ke sana atau saya akan drop by dan serah hadiah... Phone number pada email yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To : Clara Emily Cancer

Setahun sekali kot, bukan selalu... Itu pun kalau rezeki lebih... hehehehee... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Alhamdulillah... Moga makbul apa yang dikatakan... Laaaa apasal datang tak bagi tahu... Boleh jumpa sambil borak2... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...