Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

30 December 2010

Pasal Cuti Jumaat Ni, Tergendala Segala Jadual Aku....!!!! Sukalah Korang...!!!


Seronok korang dapat cuti mengejut yer... Itulah hakikatnye kalau kita bekerja di Malaysia... Negara yang paling banyak cuti dalam setahun... Tapi cuti yang diberikan kali ni aku kurang seronok sikit sebab segala kerja aku teregndala sebenarnye... Banyak tempat yang aku perlu pergi, semuanye akan dibawa pada minggu hadapan.... Hurmmm....

Patutnye aku ada report untuk submit esok... Memandangkan esok cuti, tergendala habislah masa yang telah aku aturkan selama seminggu ni... Apa2 pun Tahniah kepada pasukan bola negara kerana memenangi perlawanan semalam... Oklah nak sambung semula kerja... Bubye....

* Barulah entry aku pendek kali ni... Hehehehe.... Abaikan lubang hidung di atas...

10 comments:

Hazzy Ishak said...

yayyyy esok membuta!!

cikbedahlaser said...

esk mmg cuti..
rugi btol la..

esk cuti kt pejabat..
bukak pejabat lain lak..
klu ade dtg stadium melawati bgtaw la.. sy berkampung kt sana 3 ari...

Unknown said...

citarasa rinduan pun cuti gak... 2 hari jumaat-sabtu...

jom jalan-jalan

Alin said...

sangat..sangat..suker esok cuti...

aDfeez said...

hehehe.. xpelah... kerja elok2 na..:)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak

Huyoooo seronot nyee....... Hazzy jer yang seronok, saya ada kerja nak settle kan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cikbedahlaser

Alaaaaa... Sayangnye....

Insyallah saya akan ke sana kalau takde hal.... Nanti saya call... Boleh passkan hadiah sekali... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan

Wahhhh seronoklah tu... Boleh rehatkan badan... Cuti lama sikitlah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Alin...

Memang seronokkan kalau dapat cuti mengejut... Macam dalam shorgaaaa.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ADfeez....

Insyallah... Moga apa yang dikatakan dimakbulkan hendaknye... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...