Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

20 December 2010

Hantu Lagi....!!!! Kena Lawan Juga Ni....!!!!




Hampir setiap hari aku akan tengok videoclip "Hantu Kak Limah Balik Rumah" sejak keluar wayang.... Tapi masih belum lagi berkesempatan nak menontonnye... Sekarang ni tengah sibuk giler2 dengan kerja2 menyiapkan report kerajaan... Aduiii bilalah hendaknye yer.... Ada sesiapa nak belanja aku menonton...??? Tapi kat area Damansara jer yang boleh, sebab lepas tu aku kena settle baliik kerja aku... Hehehe... Ada sangatlah yer...


Bagi yang telah menontonnye, tahniah diucapkan... Silap2 time aku nak pergi tengok nanti, dah takde kat panggung... Hurmmmm... Tunggu DVD lah jawabnye.... Ok, itu jer... Sambung balik kerja.... Hehehehehehe....  Isshhhh... Bila aku nak tidur ni....???!!!

6 comments:

eMMe said...

ari tu tayangan Eksklusif kat Astro
tgk skit pun dah seram + kelakar....rasenye, beli DVD je la bro...hehhee...

Anonymous said...

saya pun tak tgk lagi hu hu ..semua irg kata best gila.,,, argh gila =P

Khairul Onggon said...

kekekeke makin byk plak cite hantu skrang ni.. tak dapek den nak mennegoknya hehehe..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Saya pun sama, pasal tengok kat Astro tempohari.. Tu yang nak sangat tengok tu... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: MUNNYRA...

Rasanye memang best pun... Sebab dari Mamat Khalid... Kalau yang lain2 tu, kurang sikitlah hati ni nak tengok... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wa Kaljis...

Hantu pun kena cari duit juga, kalau tak nak makan apa..?? Zaman dah moden En.Onggon... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...