Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

15 December 2010

Wahhhhh.... Tak Lama Jer Lagi Ni.....!!!!!


Hari inilah hari penentuannye... Sejak aku berblogging ni, tahun ini merupakan tahun yang aku spentkan lebih sikit duit untuk hadiah2 yang bakal aku berikan pada pemenang Contest Chilabaey's Spot aku kali ni... Bukan apa..?? Rezeki aku tahun ni murah, apa salahnye aku berkongsi sedikit rezeki Allah dengan korang semuakan... Insyallah rezeki tu ada dimana2 cuma kita kena usahakan lebih sikit...

Samalah juga dalam contest kali ni, kena usaha sikit memahami, meneliti, mengkaji, sabar, peka dan penting rajin... Ini semuanye adalah proses pembelajaran, proses menilai diri sendiri tentang kepekaan terhadap orang lain, proses di mana ingin mendapatkan sesuatu tapi memerlukan usaha yang lebih,... Dan dengan usaha yang lebih ini, maka kita akan mendapat apa yang kita usahakan, samalah dengan aku sekarang ni, usaha dan rezeki yang Allah bagi tu dapatlah aku kongsikan sedikit bersama dengan korang semua... 

Mukadimah yang panjang pulak hari ni, sebenarnye aku ingin ucapkan ribuan terima kasih kepada semua peserta contest aku kali ini (29 peserta) kerana meluangkan sedikit masa untuk blog aku mencari jawapan... Semua usaha yang dijalankan kali ini memang memerlukan masa, sangat2 aku hargai... Tapi kalau anda luangkan masa lebih lagi sebenarnye pasti anda akan mendapat jawapan yang benar2 betul... 

Itu semua tak penting sekarang, yang lebih penting sekarang keputusan akan diumumkan hari ni pada pukul 12.00 tengahari ini.... Entry khas akan menyusul untuk mengumumkan siapakah pemenang sebenar untuk contest kali ini... Aku sendiri tak sabar2 untuk beritahu siapa pemenangnye... Kepada mereka yang tidak berjaya, kita ushakan lagi tahun depan... Dan bagi mereka2 yang menang pula, TAHNIAH diucapkan.... 


10 comments:

eMMe said...

wah! debaran semakin memuncak!

Khairul Onggon said...

wah sapelah yg bertuah dpt ni... :)

Hazzy Ishak said...

rasa seram pulak...

Unknown said...

abang muz...

wah....entry ini sangat2...mendebarkan..macam debaran AJL pulak,,

Anonymous said...

en.muz...ape perkembangan terkini adik en.muz tu? dah berapa hr x dgr update psl dia..citer la cket..dh makin sihat ke? dh kua hospital ke? sejak dia admit, hari2 sy bukak blog en.muz nk tau perkembangan dia..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe....

Adui sakit jantung dah ni... hehehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wa Kaljis...

Saya rasa En.Onggon pemenangnye ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Ada something kot kat belakang, tu yang rasa seram tu... Hehehehehehehehehehehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan....

Iyer ker... Debaran pasti dirasai sekarang ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Anonymous...

Alhamdullilah segalanye bertambah baik dan ke arah positif... Insyallah saya akan buat entry untuk dia yer.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...