Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

29 November 2010

Kalau Nak Undi, Undi Yang Berbaju Hijau Tu Yer....!!!


Bukanlah nak mempromosikan blog aku ni... Tapi sebagai hiburan dan meluangkan masa untuk buat satu entry untuk hujung minggu ni.... (Padahal lebih kurang jer....) Dalam entry lepas aku ada ceritakan yang blog aku ni tercalon dalam Blog Pilihan Malaysia 2010 yang dianjurkan dalam kategori Blog Personal Suami Pilihan... Memang kelakar sebenarnye... Sampai sekarang ni aku masih sengeh2 depan pc...

Malam tadi terbaca juga beberapa blog yang mana namanye tercalon juga seperti aku ni.... Mereka mempromosikan blog mereka untuk membolehkan korang semua mengundi... Terlintas juga di fikiran nak juga buat macam tu.... Tapi aku rasa aku buat cara yang lainlah...

Kalau korang merupakan pembaca setia aku, bolehlah membuat pilihan atau mengundi blog aku... Caranye korang jangan pilih calon yang berbaju kuning tu, korang pilih yang berbaju hijau... Sebab mungkin korang kenal yang berbaju hijau tu dari calon yang berbaju kuning....

Korang kalau undi yang baju hijau tu, korang click word di bawah ni yer... Selamat Mengundi.... Hehehe.....

10 comments:

Kuronofu91 said...

Yeahh! 1st...dah undi...hehe

Sayang Amirah said...

tgh undi!
second.. hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kuronofu91

Terima ksih... Takde hadiah yer untuk ruangan ni... hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: sayang...

Alahai sayang... Terima kasihlah kerana mengundi dalam pilihan raya ke-75 ni yer... hehehehe... :)

Khairul Onggon said...

saya mesti pilih! hehehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wa Kaljis...

Hahahahaha... Ada juga yang nak undi saya yer.. Terima kasih bebanyak... Hehehehehe.... :)

Unknown said...

psst...semestinya ayu vote abang muz

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan...

Hehehehe... Kelakarlah... Kita sama2 votelah kalau macam ni... Terima kasih sekali lagi... :)

Kamsiah yusoff said...

tahniah..tahniah...teruskan berblog...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kamsiah....

Terima kasih.... Pencalonan yang tak disangka sebenarnye... Hehehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...