Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

10 November 2010

Alamak...!!! Terjumpa Gambar Lamalah...


Semak2 dan check dalam album lama aku terjumpalah pulak gambar aku dengan wife  25 tahun dulu... Dah naik buruk dah gambar tu... Gambar ni aku rakam semasa nak tunggu lift kat rumah aku di Damansara... maknanye aku ni maintain mudalah yer... Sama jer bila aku compare dengan gambar baru.... Mungkin korang ingat aku pakai susuk muda kot... "Dia cucuk tang sini, dia cucuk tang sana...!!!" Hehehehe....

Gilerlah...!!! Kalau nak pakai susuk2 ni untuk kelihatan muda... Kalau dah tua tu tetap jua tua... Hati muda takpe... Heehhehehe... So, beringatlah sementara kita ni masih muda... Akan sampai juga harinye nanti... 

Sebenarnye aku dapatkan effect gambar macam ni dengan menggunakan iPhone aku jer... Ada satu application yang aku download 2 hari lepas... App tu namanye Old Photo Pro... Senang sangat, dah download terus boleh snap gambar, dan hasilnye not bad.... Cuma saiz gambar kecil sikitlah.. Tapidengan kepakaran photoshop yang aku ada bolehlah aku edit sikit dan save dalam fail yang besar... Dunia semakin canggih... :)

8 comments:

Khairul Onggon said...

aikk... maintain jer bro... hehehe.. apa rahsianya?

Puan Ninie said...

aaah laa
sama je...:)

CHEGU ALONG said...

wah..nostalgia gmbr lama2..

eMMe said...

wow kenangan mengusik jiwa la en muz
kim salam kat pn sebelah yea~

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wa Kaljis....

Hehehe.. Rahsianye syampoo jer bro... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: mEiZ SHA....

Hehehehe... Itu gambar semalam lah Ninie... Diedit dengan sebegitu rupa... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: CHEGU ALONG..

Macam nostalgia lama2 kan... Teknologi sekarang ni semakin canggih... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMa...

Memang menusuk jiwa... Terasa dah terlampau tua sangat bila tengok gambar tu... Hehehehe...

Insyallah saya akan sampaikan... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...