Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

18 November 2010

Penatnye Tak Terkata... Dah Lembik Dah Ni...!!!


Ya-Allah, penatnye aku semalam.... Bukan menolong orang masjid sembelih lembu korban tapi kerja projek.... Lepas sembahyang raya aku, makan ketupat dan rendang kejap, terus siap untuk settlekan kerja site aku... Seluruh pekan Banting aku jelajah, settle kerja pukul 5.30 petang... Kesian wife aku, tak pasal2 kena tolong buat kerja... Naik kuning muka mabuk dalam kereta... Apa taknye, kejap berhenti, kejap berjalan... Dalam masa yang sama kena key-in data dalam laptop... Kesian... Takpe lepas projek ni nanti abang beli something untuk ayang... Hehehee... 

Malam pulak bertolak balik Damansara, settlekan beberapa kerja lagi... Sampai dah dekat pukul 2.30 pagi... Ni pun aku belum tidur lagi... Ada lagi kerja nak settlekan sebab nak meeting Jumaat ni... Tersengguk2 juga kepala ni melayan ngantuk... 

Oklah blogger semua, aku nak masuk tidur jap... Esok ada program lain untuk aku settlekan... So, jumpa dalam next entry... Bubye.... :)

6 comments:

Nur -al- Ain said...

xpe..ssh2 dahulu, sng2 kemudian.. sabar ye uncle ;)

Kenny De said...

ssh2 dulu, sng2 kemudian. utg wife ade suami yg keje dgn penuh tggjwb :)

icee-yah said...

sabar ye pak ngah..besnye ade akak yang boleh tolong..:)so sweet..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur -al- Ain...

Betul tu Ain.... Susah2 dahulu.... Wah panggil uncle pulak dah ni... hehehehe... macam2lah Ain ni... :)

Selamat bercuti...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kenny De...

Sebenarnye saya yang untung dapat wife macam ni.... Memahami kerja husbandnye... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: icee-yah...

Insyallah Icee.... Alhamdulillah, itu yang baiknye kalau sama2 satu course ni... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...