Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

03 November 2010

Bagai Singapore Dilanda Landak...!!!


Salam 1 Malaysia semua... Semalam langsung aku usik blog aku.... Cuba buka kejap2 jer pakai iPhone, itu pun pasal nak tengok blog korang... Dan semalam pun aku takde entry untuk korang... Maaflah yer, aku dah semakin tak cukup tangan dan kaki uruskan hal projek baru... Otak dah start ligat berputar macam gasing dah, memikirkan macam2 benda....




Macam nilah kalau aku dah start busy, work station aku dah macam tongkang pecah dah ni.... Sekali pandang dah macam Singapore dilanda landak dah ni.... Seminggu ni aku terlalu sibuk untuk uruskan hal2 perancangan projek sebelum aku turun ke site di seluruh Daerah Kuala Langat... Aku akan mulakan kerja pada Jumaat ni (korang cuti Deepavali) selama 3 hari hingga Ahad... Dan akan disambung semula pada Selasa depannye... Rehat pada hari Isnin kejap satu hari, lepas tu sambung semula sehingga selesai.... 

Target aku untuk settlekan kerja2 site dalam tempoh 2 minggu.... Kalau dapat cepat habis lagi bagus sebab aku nak buat analisis  site pulak... Aduiii... Dah rasa seram sejuk dah ni... Tapi Insyallah aku akan lakukan secara terancang dan teratur.... Cuma aku minta dari korang doa2kan untuk aku supaya semuanye berjalan lancar... Amin....

6 comments:

Unknown said...

salam pagi selasa abang muz

kesiannya abang online lewat malam...tak silap jam 2,3 pagi nie...

abang dahulukan kerja yang sewajibnya dilakukan...ayu faham...berurusan dengan dunia koprat memang agak sibuk...lagilah banyak tender sana sini


apapun, ayu doakna yang terbaik, semoga abang muz sentiasa dilindungi illahi...dilapangkan hati dan diterangkan hati untuk menyiapkan kerja-kerja yang ada tu...


semoga abah abang muz sihat dalam melihat setiap kejaan abang muz..

all the best..

Kenny De said...

amen.semoga semuanya berjalan dengan lancar seperti yang dirancang. kalu rase nk holiday pas settle semua job, selitkn Kuching, Sarawak dlm list k.hehe!

Nur -al- Ain said...

aminnn.. mudah mudahan semua berjalan lancar ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman...

Aduiii... macam tulah sekarang ni... Malam tadi pun pukul 2 pagi baru balik dari Klang... Pagi dah ke pasar, ke farmasi, ke pejabat pos dan ke Majlis Daerah...

Macam tulah rutin kalau saya membusykan diri... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kenny De...

Insyallah... Itulah yang saya harapkan sekarang ni... Semuanye diharapkan berjalan lancar... Memang ianye salah satu dari list melancong saya tahun depan... Kalau ada rezeki lebih... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur -al- Ain...

Harapnye macam tulah Ain... Doakan juga untuk saya yer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...