Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

09 November 2010

Jangan Tiru, Merbahaya... Tidur Sambil Bawa Kereta...!!!!


Walaupun totally penat, senyuman tetap dibibir... Salam 1 Malaysia semua blogger... Maaflah, beberapa hari ni aku terlalu sibuk dengan tugasan projek baru aku... Akan memakan masa dalam 2 bulan... Dan masa yang paling kritikal adalah dalam 2 minggu ni.... 

Dalam aku buat kerja2 lapangan ni sebenarnye aku dah mula rindukan blog kesayangan aku... Maklumlah macam orang bercinta, kalau sehari tak jumpa, mulalah rasa tak senang duduk... Terima kasih kepada blogger tegar aku atau yang silent reader juga kerana masih sudi jengok dan juga menantikan entry terbaru dari aku.... Insyallah aku akan selit2kan juga entry terbaru setiap hari... Tapi tak menentulah masanye... Dan mungkin aku akan auto publish... Itu sahaja yang aku mampu lakukan untuk blog kesayangan aku ni...

Apa2 pun jangan lakukan seperti dalam gambar diatas... Memandu sambil drive... Merbahaya...!!! Tapi kalau yang senyum tu, takpe... Hehehehehe... Jumpa lagi... !!!


6 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

terror laaa kawan pakngah tuu hehe..
ja pun tak boleh buat macam tuu hehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥...

Dia memang terror... Memandu sambil tukar baju pun boleh... Hehehehe... :)

eMMe said...

ye ke tido tu? terkelip mata skejap kottt~ yeye ke brader muz kita nih, hehehe...

Puan Ninie said...

heheheh
memang merbahaya..:)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe..

Hehehehe... memang mata dia macam tu kalau memandu waktu siang... Tak tahan silau.. Tapi kadang2 tu takut juga... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: mEiZ SHA...

Kalau betul2 tu memang merbahaya... Terutamanye nyawa empunya blog... uisshhh... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...