Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

07 November 2010

Aaarrrrrrgggghhhhhh.....!!!!! Update...!!!


Salam Deepavali semua... Macam aku sambut... 
Oklah Salam 1 Malaysia....

Dari tajuk tu jer, itulah situasi aku sekarang... Moga kurang sikit arrgghh tu hendaknye... Apa2 pun selamat bercuti untuk semua blogger dan kepada rakyat Malaysia yang berbangsa India, aku ucapkan Selamat Hari Deepavali... Dengan ucapan, kalau makan Muruku tu kunyah betul2 nanti tercekik, duduk hospital pulak nanti... Kesian nurse2 yang bertugas di wad2... Tapi pasti beberapa hari ni wad di hospital2 pasti akan penuh... Paham2 jerlah yer... :)

2 hari ni memang memenatkan... Berpuluh taman perumahan aku redah untuk kerja2 bancian yang dijalankan... Pagi ni dah keluar semula untuk sambung kerja semalam... Naik hitam kulit perut aku ni...

*Nota kaki : Esok, lusa dan tulat aku kena kerja.... Uisshhh....

20 comments:

Hazzy Ishak said...

keje pastu dapat gaji baru leh beli gajet baru..

kEy said...

arghhh!
haha...~

eMMe said...

en muz, selamat membzkan diri, kalo gambar tu muke en muz lalu gak nak tgk, hehehee....

♥♥ eija ♥♥ said...

Selamat bercuti pakngah hehe dan selamat berkerja pakngah hehe..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Betul tu.... Saya beli kerana terpaksa pakai.. Kalau tak pastinye lambatlah nak beli... Hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Key...

Jerit sama2 nak... 1... 2.... 3.... Arghhh.......!!!!!! ;p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Hehehehe... Iyer ker sanggup tengok, entah2 menyampah jer tengok... Doakan saya semoga semuanye berjalan lancar.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥....

Selamat bercuti juga buat cikgu.... Saya kena settlekan kerja untuk 3 hari ni... Kalau tidak pasti saya tak akan ada cuti selama 2 minggu... Kerja terus sampai muntah... Huhuhuhu... :(

Unknown said...

inilah abang muz yang ku kenali..tak pernah merungut walau banyak kerja menanti...


bab hospital kan, hari ini ke sana..lobby penuh dgn orang india...agak-agak depa nak raya kat hospital jer kot...

jangan sampai tercekit muruku....haru biru jadinya...hehehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman...

Betul dengan apa yang dikatakan... Hehehehe... Malam ni lagi ramai mereka2 ni kat hospital... Mungkin pasal muruku kot....

Lia Hasty said...

dgr tajuk mcam tensen je.
tp rupanya diwali wish.

vidadarisakura said...

hepi depavali. ;)

cikmawar said...

dah banyak kali sy ke sini..
very nice blog..
dan sy suka ke sini..
:)

org lain bercuti, tp student mcm sy kene bercuti di makmal.. huhu

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Sorry lambat balas komen yer Lia... Kena turun site seluruh Daerah Kuala Langat... Penat2 giler2, blog pun tak sempat nak jengok... :)

Pagi ni nanti pun dah turun site lagi... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: vidadarisakura...

Happy belated diwali... hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cikmawar...

Terima kasih sebab terjah blog saya yang tak seberapa ni... Kita sama2 kerja yer di hujung minggu... :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

pak ngah, kerja tu rezeki. so xley merungut kan. heheheh =)


pak ngah, j0m join c0ntest =)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: miss lolly a.k.a luvfareda...

Bukan merungut pasal kerja yang dijalankan, tapi pasal pengurusan dan maklumat yang diberikan tak cukup... Nak cepat tapi maklumat tak tepat... Yang pasti akan buat kerja jadi 2 kali... Buang masa...

Insyallah Lolly, saya akan join... Masih belum berkesempatan lagi ni... :)

Danial Jaafar 🇲🇾 said...

ramai gak orang demam. hehe mc la, ape lagi.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Danial Ikhwan Jaafar...

Bagus juga idea tu... Hehehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...