Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

09 November 2010

Bila Kaki Kacau Dah Sampai...!!! Teruk Aku Dikacau...!!!


Aduiii... Rindu betul aku dengan anak2 buah aku... Tak kiralah yang kecik mahupun yang dah besar.... Yang besar dah ada jalan hidup sendiri.... Dan yang kecil pulak, kena ikut ibubapa mereka... Aku pulak yang berada jauh di Banting... Hujung minggu aku di Damansara, dan hujung minggu juga baru mereka berada di Banting... 


Macam tulah kehidupan aku sekarang, dulu selalu juga mereka2 ni datang jumpa aku... Tapi sejak abah aku sakit terlantar, semuanye telah berubah.... Satu perubahan yang drastik dan akan terus berubah juga tak lama lagi... Aku akan rindu semua saat yang aku lalui sebelum ini... 


Aku harapkan segalanye akan aku lalui dengan tenang dan segalanye juga akan berjalan lancar... Itulahharapan aku setakat ini... Anak2 buah aku semua, Pakngah rindu sangat kat korang... 


Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...