Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

09 November 2010

Bila Kaki Kacau Dah Sampai...!!! Teruk Aku Dikacau...!!!


Aduiii... Rindu betul aku dengan anak2 buah aku... Tak kiralah yang kecik mahupun yang dah besar.... Yang besar dah ada jalan hidup sendiri.... Dan yang kecil pulak, kena ikut ibubapa mereka... Aku pulak yang berada jauh di Banting... Hujung minggu aku di Damansara, dan hujung minggu juga baru mereka berada di Banting... 


Macam tulah kehidupan aku sekarang, dulu selalu juga mereka2 ni datang jumpa aku... Tapi sejak abah aku sakit terlantar, semuanye telah berubah.... Satu perubahan yang drastik dan akan terus berubah juga tak lama lagi... Aku akan rindu semua saat yang aku lalui sebelum ini... 


Aku harapkan segalanye akan aku lalui dengan tenang dan segalanye juga akan berjalan lancar... Itulahharapan aku setakat ini... Anak2 buah aku semua, Pakngah rindu sangat kat korang... 


12 comments:

Anonymous said...

comel..

Nurmala Mazlan said...

Semua nyer akan kembali spt biasa....insyaallah

cikmawar said...

comelll..

rindu anak buah jugak.. huhu

♥♥ eija ♥♥ said...

uhhuh..
comel nyer dia...
comel jugak pakngah dengan ally :)

Unknown said...

salam

itu melly kan?..
semakin besar, semakin comel...

sesungguhnya, setiap entry abang muz...penuh dengan kata-kata harapan, manakala mood abang muz penuh dengan kesedihan, ayu dapat rasakan...

bagi ayu, semua yang kita lalui membezakan antara kanak-kanak, remaja, dewasa dan matang...

abang muz dipihak matang....lagilah pelbagai dugaan dan pilihan yang melanda...abang tetap berdiri teguh,,,,

ayu sentiasa mendoakan yang terbaik untuk abah dan abang muz..jua untuk kakak....


bila abang sedih, maka sediahlah ayu.....begitu sebaliknya...

semoga ada sinar pelangi untuk kita esok!!!!!
insyallah

eMMe said...

Salam En Muz,

Dua2 comel...sunuk kan...melayan keletah anak2 sebaya Melly, moga kalian sentiasa hepi n sihat selalu...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Macy...

Terima kasih.. Opss...!!! Siapa yang dimaksudkan ni... hehehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nUR_rOsALiNdA....

Terima kasih, itulah yang diharapkan... Hurrmmmm... Insyallah... :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cikmawar...

Memang rindu... Nak buat macamana...??? :(

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Memag comel budak tu... Cerdik sangat... Yang bab pakngahnye tu, ehem... ehem.. terima kasih Cikgu... Hehehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman....

Ayu, blog ni sebenarnye salah satu medium untuk saya meluahkan perasaan dan dari sini juga saya dapat menilai sesuatu yang berlaku dalam kehidupan saya... Selain dari pandangan serta nasihat yang diberikan oleh para blogger kesayangan saya...

Yang baik dijadikan tauladan, dan yang buruk dijadikan sempadan... Dalam masa yang sama kita sama2 juga mengubah kehidupan agar lebih baik dan sempurna...

Insyallah.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Takyah ber encik dgn saya... Panggil muz jer pun boleh atau abang sajer.... Macam gatal jer bunyinye... Apa2 pun boleh....

Memang seronok kalau dapat bersama dengan anak buah... Suka tengok perkembangan semamsa mereka... Itu bermakna umur kita juga berkembang... Dalam sedar tak sedar sebenarnye... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...