Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

24 November 2010

Pengumuman : Soalannye Dah Dijawab, Hadiahnye... Ada Kat Bawah....!!!!


Sudah tibalah masa untuk aku umumkan hadiah2 yang menanti dalam Contest Chilabaey's Spot kali ini... Memandangkan tinggal lagi seminggu sahaja lagi contest ini berlangsung.... Sebenarnye malas aku nak umumkan hadiah2 ni lebih awal tapi ianye juga boleh dijadikan pembakar semangat untuk mereka yang masih belum join contest ini... Rasanye inilah hadiah paling besar yang akan aku berikan untuk tahun ni....



So, bagi mereka yang masih belum join tu, korang bolehlah fikir2kan semula yer... Inilah hadiah yang bakal aku berikan untuk korang nanti :

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V


TEMPAT PERTAMA


iPod Shuffle 2GB dari Apple
Serta hadiah sampingan..
Pemenang boleh buat pilihan colour sekiranye stok masih ada...



TEMPAT KEDUA


Barangan dari IKEA...



TEMPAT KETIGA


Barangan dari IKEA...



HADIAH SAGUHATI FOLLOWER AKU KE-???


Barangan dari IKEA...


So, tinggal seminggu jer lagi ni... Bagi mereka yang masih belum join contest ni bolehlah berbuat demikian dengan segera.... Inilah tanda penghargaan aku pada semua followers selama ini... Dan memandangkan rezeki tahun ni pun agak murah sedikit, apa salahnye aku sumbangkan sedikit rezeki Allah tu pada korangkan...??? Selamat mencuba....



Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...