Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

25 November 2010

Bila Aku Nak Betul2 Free Ni, Abis Semuanye Terabai Ni....!!!!


Bilalah aku nak free ni... Dah macam tongkang pecah dah ni... Otak pun dah macam nak terburai dah... Ada saper2 nak tolong aku.... Hehehehehe.... 



Minggu ni adalah minggu analisis & unjuran... Tak teranalisis aku sekarang ni... Macam2 yang perlu aku aturkan... Lagi2 bila kekangkan bapa aku di kampung.... Aku sekarang kebanyakkannye berada di Damansara... Tinggallah mak aku yang jaga bapa aku, nasib baik adik aku Anor dah cuti semester, bolehlah tolong gantikan abangnye yang giler sibuk sekarang ni... 

Jadual lokasi aku sekarang : Banting - Klang - Damansara - Cheras - Damansara - Klang - Banting - Damansara balik... 

Esok balik Banting semula sebab ada meeting projek dengan Majlis Daerah Kuala Langat.... Bila masa aku nak rehat ni... Ni pun dah 2 hari demam malam... Demam urat agaknye... Hurmmm... Jangan mengeluh Chilabaey, itu semuanye rezeki tahun ni... Insyallah... Doakan aku jer agar semuanye berjalan lancar..... :)

8 comments:

Unknown said...

abang muz


chaiyok2......

all the best..
ayu yakin abang pasti boleh lakukan..


semoga abah sihat-sihat selalu..amin

mie said...

rezeki jangan ditolak...
sekali sekala je busy...

Cikgu Nurin said...

waahhh bz bangat...tak pe..rezeki semua tu....

eMMe said...

bro, bz2 gak, kesihatan jgn diabaikan...take a good care...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan...

Terima kasih Ayu atas segalanye... Insyallah semuanye akan berjalan dengan lancar... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Mie...

Betul tu, rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari... Kesitu pulak dah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cikgu Nurin...

Memang buzy sesangat sekarang ni... Memang dah buzy dari bulan Jun lagi, sampailah sekarang... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe..

Terima kasih, Insyallah saya akan jaga kesihatan... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...