Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

16 November 2010

Sebelum & Selepas : Ada Hint Untuk Hadiah Contest...!!!

Salam Aidiladha & Salam 1 Malaysia semua.... Maaflah kepada semua follower2 dan juga silent reader aku selama ini.... Blog aku ni terabai dan chilabaey sejak beberapa hari dari minggu lepas.... Terbuzy teramat tersangat.... Aku banyak ke site seluruh Daerah Kuala Langat... Alhamdulillah tinggal 30% lagi untuk aku cover keseluruhannye... Insyallah dalam minggu depan clear lah hendaknye... Lepas ni baru aku tumpukan pada kerja2 analisis data untuk report pulak... Mengadap PC jerlah pulak lepas ni... (ker mengadap blog jer...hehehehe....)

So, memandang hari raya dah dekat (padahal esok dah raya dah...).. Maka macam biasa aku kenalah kemas2 apa yang patut... Dan memandangkan kerja2 site aku pun tinggal lagi sikit jer maka dengan rajinnye aku pun kemas2kan bilik workstation aku yang bersepah2 di Damansara.... Rasa tak terurus aku dibuatnye.... Korang layanlah gambar2 di bawah ni... Gambar sebelum dan selepas....


Sebelum Kemas...!!!


Selepas Kemas...!!!


Sebelum Rajin...!!!


Selepas Merajinkan Diri...!!!


Sebelum Mata Lapang Memandang...!!!



Selepas Mata Sejuk Jer Melihat Dan Tak Serabut Kepala....!!!

Macam nilah kebiasaannye aku sekiranye ada job yang tak cukup tangan... Yang nampak tu sekadar di atas meja, itu belum lagi tengok kat bawah lantai lagi... Dengan pelan besarnye dan macam2 lagi.... Dan sempena Hari Raya Aidiladha yang bakal menjelang esok dengan ini aku memohon ampun dan maaf untuk kali kedua tahun ini kepada korang semua sekiranye terdapat terlanjur kata, terlanjur menaip, terlanjur perbuatan.... Memandangkan cuti raya cuma sehari jer dan duduknye kat tengah2, aku rasa aku kena kerja jugalah cuti ni... Pergi site tangkap gambar dan ambil data, 30% kerja lagi pastinye siap... Bagus juga tu.... Oklah itu sahaja yang aku nak story morry kat korang... Bye.....

*Nota : Sebenarnye dalam gambar2 di atas, aku ada selitkan hint2 tentang hadiah yang bakal korang dapat dalam Contest Chilabaey's Spot nanti... Tapi aper yer...??? Hurmmmm.....

12 comments:

eqbalzack said...

tuan, saya pun busy tuan...
apa kata tuan email je soalan bocor kat saya...hehe...

♥♥ eija ♥♥ said...

hehe...

a'ah email jer kan hehe....
ape2 pun pakngah nak tunjuk ja suka tengok tempat keje pakngah hehe

Khairul Onggon said...

Salam aidil adha mr.chilabaeys.. wow.. hint sangatlah tu.. nampak dah hadiahnye hehehe... Dahsyatttt...

eMMe said...

wah! hadiah ape kah itu?
salam aidiladha bro~

Unknown said...

jeng..jeng....

cikbedahlaser said...

i phone?? i pod?? topup maxis??
hdd?? hahahaah
macam2 adooo

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack...

Alamak sama2 buzy lah sekarang ni...
Cadangan tu bagus betullah, baik saya hantar jer hadiah terus kat tuan... Lagi senang kan... Hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Wah penyokong setia tuan eqbal nampak... Hehehehe.... Apa2 pun terima kasih, tempat tu biasa jerlah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: wa kaljis...

Salam Aidil Adha juga utk En.Onggon... Wah dah nakpak ker hadiahnye.. Hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Biarlah rahsia... Hehehehe... Salam Aidil Adha juga utk awak Sis.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman

Hehehehe.... Hehehehe.... Jeng jeng jong... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cikbedahlaser...

Bolehlah tu... Tapi adalah..... Takleh bagitahu lagi.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...