Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

26 November 2010

Kelakarlah...!!! Blog Aku Betul2 Tercalon Juga Rupanye...!!!

Salam 1 Malaysia dan Salam Jumaat.... Rasanye aku sekarang ni dalam perjalanan ke Banting sebab ada meeting projek di Majlis Daerah Kuala Langat... Kiranye entry ni adalah entry auto publish... Pukul 2.00 pagi tadi masih belum tidur sebab nak settlekan kerja sikit yang tak siap2... Dah penat sangat time sajerlah buka blog dan terpandang satu entry dari Citarasa Rinduan yang mengatakan tanda kemaafan... Apahal pulak ni... Rupanye dia bercerita tentang dia dicalonkan dalam Blog Pilihan Malaysia 2010... 

Lepas tu baru teringat yang aku juga telah dicalonkan oleh En. E.D.Y tempohari... Click kat link tersebut, terkeluarlah Senarai Undian Peringkat Pertama... Terkejut aku rupanye memang betul blog aku juga tersenarai dalam kategori Blog Personal Suami Pilihan... Sekali lagi aku ketawa besar sebab termasuk juga dalam list tersebut... Layak ker aku ni...???!!! Kelakar2... Korang boleh ke tersebut...




Ini baru peringkat pertama, belumpun peringkat undian dari blogger2... Difahamkan bahawa undian akan dijalankan pada 26 November (Jam 10.00 malam - Jumaat) hingga 30 November (8.00 pagi - Selasa)... Tempoh ini untuk memberi peluang kepada mereka2 pengundi untuk memilih 5 calon2 yang layak ke peringkat seterusnye bagi setiap kategori... Hahahaha.... Kelakar2....

So, sesiapa yang nak mengundi aku dipersilakan, dan bagi mereka yang tak mahupun tak menjadi keberatan sebab aku masih baru dalam dunia blog ni... Dan blog aku ni cuma luahan rasa 'Tentang Kehidupan dan Pengalaman Hidup Untuk Ditempuhi....'  Tiada apa yang menarik pun... 


16 comments:

Puan Ninie said...

tahniahhhhhhhhhhh..:)

Hazzy Ishak said...

wah hebatnya pak ngah!

Unknown said...

salam..

abang muz...

sungguh..ayu pun terkejut.citarasa rinduan tercalon gak..

ayu perasan bila komen dr abang muz kata ayu pun tercalon..

punyalah terkejut adeh....

agak2 sapalah yang calonkan...nak gak tahu

http://ruhayurazali.blogspot.com/2010/11/sebenarnya-entry-ini-entry-mohon.html?utm_source=BP_recent

eqbalzack said...

wahh tuan! saya kalah la mcm ti...hehehe...

eMMe said...

bro, saya pun tercalon blog personal isteri pilihan...hehehe..lawak kan...

cikmawar said...

saya suka blog awak la !


http://xtwnameape.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html

ada entry khas di sini.. :))

Anati Soki said...

yeay! tahniah pakngah! best best best

Chilabaey's Spot 2 said...

To: mEiZ SHA...

Terima kasih bebanyak... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Takdelah hebat, orang jer calonkan saya... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Citarasa Rinduan...

Saya pun mula2 tu tak tahu juga.. Bila dapat comment pasal hal ni barulah tahu... Terkezut juga, ada juga yang mencalonkan saya... Hehehehe... kelakar2... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack...

Ishhh... Tuan ni... Saya ni cuma bilis jer... Takde sapa yang pandang pun blog ni... Serius, tuan lebih layak dalam kategori tu... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe...

Oooo iyer ker, sama2 lah kita dicalonkan yer... Good luck... hehehehe..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Cik Mawar...

Alamak ada juga ker... Terima kasih... Terima kasih.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ANATI SOKI...

Terima kasih sis... Tercalon jer, menang belum tentu lagi... :)

Marya Hana said...

wah tahniah :)

exitednya nak tawu result..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Marya Hana

Terima kasih... Alaaaa... Beum tentu menang punya... Hehehehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...