Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 November 2010

Kecik2 Lagi Dah Ada Facebook... Aku Dah Tua2 Ni Baru Ada...!!!


Add lah saya...!!!! Hehehe... Gambar ni malam tadi aku baru dapat dari adik aku Azu (Mak Melly)... Itupun ambil kat FB dia.... Gambar ni kalau tak silap aku masa mereka balik Banting minggu lepas... Aku cuma sempat jumpa kejap jer dengan anak buah aku sorang ni... Lepas tu terus sambung kerja site....


Dengar kata dah makin nakal dah ni... Dari gambar yang aku dapat ni memang pun... Pandai senyum dah... Dan pandai chatting kat FB... Agaknye... Macam mak dia juga.... Nama gelaran aku adalah Raja Kecik.... Nama penuh : Raja Muhamad Farris Emran Bin Raja Iskandar Syazrim Shah....





Sekejap jer dah nak besar dah anak buah aku sorang ni... Budak yang tak cukup bulan... 8 bulan dah kena keluar dari kandungan sebab kondisi emaknye tak berapa bagus time tu... Alhamdulillah kedua2nye sekarang semakin sihat... Bila mau jumpa pun tak tahu lagi... Aku sekarang ni sibuk yang amat sangat... Dah tahap lipas kudung kena kejar dah ni... Apa2 pun nanti pakngah datang jumpa yer... :)

16 comments:

Khairul Onggon said...

wah... kecik2 dah ada FB yer.. hehe.. Fenomena FB ni kat mane2 dah sekarang ni ye Pak Ngah hehehe.. :)

♥♥ eija ♥♥ said...

allaaaa raja kecik dah bukan kecik hehe
dah besar dah dia hehe....

eMMe said...

comeinye, adik Melly kan?

Hazzy Ishak said...

LIKE!!

chentaMAYA said...

wahhh. baju xtahan 2! hee~

CHEGU ALONG said...

COMEL!!! nak add la camni.. :)

Nurmala Mazlan said...

Wahhhhhhh
nak add fb dia boleh?
hehehehe~

Unknown said...

agak2..bahasa aoa yang dia guna pakai...hehehehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wa Kaljis

Betullah, sekarang ni sesiapa sahaja ada FB... Saya pun ada juga tapi tak active sangat... malas sikitlah... hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Ha'aahhh... Dah besar dan sihat sangat ni... Nak dukung pun dah lengoh tangan dah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eMMe

Haa'aah... Adik Melly... Hehehe... Budak tak cukup bulan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Wah dah ada yang LIKE ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: chentaMAYA...

Tu lah pasal.. Mula2 tu terkezut sekejap... Hehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: CHEGU ALONG...

Boleh... Tapi saya tak tahulah add dia... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nUR_rOsALiNdA..

Tak tahulah add dia... Nanti saya carikan... hehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman

Bahasa ga ga gu gu kot... hehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...