Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

15 November 2010

Ada 3 Pengumumam Penting... Takyahlah Ambil Perhatian Yer...!!!


Kat sini aku ada 3 pengumuman penting.... Memandangkan sekarang ni aku terlalu sibuk dengan kerja2 yang sedang dijalankan... Maklumlah sekali 2 projek nak disettlekan dalam 2 bulan ni, malam tadi ke Cheras ambil satu lagi projek baru untuk disiapkan dalam minggu ni... Urgent dan payment also urgent juga aku claim nanti... So, adik2, kakak2, abang2, makcik2, tokcik2, semua rakyat jelata mari berkumpul rapat2, ini ada 3 pengumuman penting :

PENGUMUMAN PERTAMA

Aku akan buat pengumuman mengenai hadiah yang bakal dimenangi dalam contest yang aku anjurkan tempohari. Hadiah merupakan barangan APPLE (samada cukup epalnye tu tak tahu lagi...) dan juga barangan IKEA (ini sudah pasti....)... Kan aku ni duta IKEA... Akan aku umumkan apa barangan pada entry khas nanti....


PENGUMUMAN KEDUA

Aku akan mengumumkan siapakah pemenang yang telah memenangi Contest Chilabaey's Spot pada 1 Disember 2010... Uisshhh kenapa lama sangat..??? Sebabnye ada pada pengumuman yang ketiga... Hehehehe....


PENGUMUMAN KETIGA (AKHIR)

Memandang hadiah kali ini agak besar dan padahal aku terlalu sibuk sekarang ni... Aku akan melanjutkan Contest Chilabaey's Spot mulai hari ini sehingga 29 November 2010 ini (last hantar jawapan jam 11.59PM)... Kenapa sampai 29 Nov jer...??? Sebab 30 Nov tu aku akan semak semua jawapan yang dihantar, so 1 Disember dah boleh umumkan pemenang terus... Insyallah...

Ini juga bagi memberi peluang kepada mereka yang tidak sempat  menyertainye tempohari... Jadi takde alasan lagi untuk korang tak menyertainye.... Untuk mereka yang telah menghantar jawapan tempohari, korang pun boleh menghantarnye sekali lagi untuk memperbaiki semula jawapan tersebut... Jangan risau itu semua takde masalah.... Ingat tu....!!

SO DENGAN INI, AKU SPOT MENGUMUMKAN BAHAWA CONTEST CHILABAEY'S SPOT DILANJUTKAN SEMULA SEHINGGA 
29 NOVEMBER 2010 DENGAN RASMINYE....

18 comments:

Unknown said...

salam..

bagus2....sure ramai yang nak join lagi..

terima kasih atas keperhatinan abang muz..

1 disember tarikh pengumuman..legalah ayu...leh sattlekan majlis perkahwinan adik dgn aman dan tenteram

♥♥ eija ♥♥ said...

hehe....

terima kasih banyak2 pakngah...
memang ja nak memperbaiki jawapan ja beri tuuu hehe...

terima kasih2 hehe... hanya Allah jer yang boleh balas jasa pakngah nie hehe...

Nur -al- Ain said...

opocottt, terkejut tgk gmbr, fuiyooo.. pjg kn lagi, hehee.. bagus2, boleh betulkan ;)

Khairul Onggon said...

wow.. buah epal tu... hehehe.. Kwn2 blogger ramai2 sila join contest mr.chilabaeys ni... sy sendiri masih sibuk skrang ni xleh nak join lagi.. :P

Aida Tamrim said...

Ooooo...bagus2...prihatin la mr.chilabaey kita ni :)

Syamilia said...

mcm nk masuk jer...huhu

Qarl said...

blog hencek ada dlm entry khas ni

http://mohdhaiqal.blogspot.com/2010/11/qarls-15-my-followers-gentleman.html

Nurmala Mazlan said...

Oooo...dilanjutkan ye..
Bagus²...Hiks~

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman

Salah satu sebabnye adalah saya terlalu sibuk untuk semak jawapan dan lagi satu ramai yang buat permintaan melalui email dan sms...

Apa salahnye bagi peluang... Nak pembetulan pada jawapan contest pun boleh... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

So, sementara ada masa dan cuti ni, bolehlah buat semakan semula yer...

Terima kasih bebanyak... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur -al- Ain...

Memang Ain pun sebenarnye pencetus idea untuk lanjutkan contest... Kesian dengan budak sekolah ni... Tapi tau2 dah hantar jawapan.. So sementara ada masa lgi ni buat pembetulan jawapan yer... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wa Kaljis

Alaaaa... En.Onggon tak dapat join lagi.... Hadiah utamanye memang buah epal yang dah digigit... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: AdiaLuze

Beri peluang pada pembaca blog saya sebenarnye... Apa tunggu lagi, joinlah... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Syamilia

Takyah macam2, join jer terus... Manalah tahu rezeki kat awak... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Qarl

Thanks bro, sangat2 saya hargai... Termasuk dalah 15 blogger yer... Tak sangka pulak bro... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: nUR_rOsALiNdA

Apa tunggu lagi, jom join sementara masa ada lagi ni.... :)

cikbedahlaser said...

yeahhh mari lah berusahaaaaaa

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cikbedahlaser

Jom berusaha jom... Hehehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...