Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

08 September 2009

Selamat Ulangtahun Ke-8...

Hari ni 01 September 2009, genaplah 8 tahun aku mendirikan rumah tangga dengan wife aku Norazlinawati Haji Ahmad.... Sekejap je masa berlalu.... Rasanye baru je lagi buat majlis perkahwinan... cewah..... Bermacam2 dugaan hidup berkeluarga aku tempohi.... yang selalunye adalah kesilapan dan kecuaian aku.... tapi aku dan wife aku akan menyelesaikannye secara rasional dan bertimbangrasa... Bukan senang sebenarnye bila kita hidup berkeluarga.... masa bujang kita ada satu family je, tapi bila dah kahwin bertambahlah family lagi..... kita kena adil dan saksama sebenarnye....
Time ni tengah berbuka puasa....

Menyampahlah pulak aku tengok muka aku time ni... tengah mengacau anak buah aku Intan....

Tahun ni lain sikit, sebab tahun ni ada kek ulangtahun pulak.... anak buah aku Intan lah punya kerja.... Selalunye aku sambut berdua je.... makan2 kat luar.... tapi tahun ni memandangkan bulan Ramadhan, so aktiviti luar pun terbatas...... dan mak aku pulak siap buat pulut kuning lagi untuk kitaorang..... Doakan kitaorang dapat tambah ahli keluarga lagi..... cuculah tu.... Sabar2 ye mak, tengah diusahakan... hehehe..... Jadi lepas berbuka tu, kitaorang buat majlis doa selamat sikit... yang membacanye bapa aku.... Kitaorang berlima je malam tu, sebab adik aku Azu pergi ke HUKM untuk pemeriksaan kesihatan.... Badan dia lemah2 dan susah untuk berjalan.... Ada sahaja masalah kesihatan dengan dia ni.... Tapi malam tu husband dia datang rumah hantar anak buah aku Si Melly tidur rumah.... takut kena tahan wad.... Harap2 takde apa2 hal lah hendaknye.... Sebenarnye dah masuk wad dah...

26 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

selamat ulang tahun ke 8 pakngah :) semoga berbahagia selalu :)

Mohd 'Azim Kamaruzzaman said...

HAPPY ANNIVERSARY abg!

moga dipanjangkn hayat perkahwinan abg & dilimpahi rezeki & kebahagiaan selamanya! AMIN!

violetless said...

happy anniversary jugak!!!semoga bahagia ke akhir hayat..semoga cepat dapat anak!!mesti comell...

amin....

Fatehah A. said...

happy anniversary juge..moge makin bahagia.Amin...

kojah said...

sedapnyerr kek...moga bahagia ke akhir hayat bro~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

tahniah bang...so sweet sambut berdua gtuh...kek pun romantik... =D

Ella said...

happy anniversary for u and wife.
semoga berkekalan hingga akhir hayat..

Hazzy Ishak said...

happy anniversary pak ngah!!

MuMMy 2 Haqq said...

happy anniversary..semoga bahagia selaluuu...

Lia Hasty said...

selamat ulang tahun prkahwinan..
tahniah..
lia doakan semoga bahagia disamping orang tersayang..

Wawa_Nadwa said...

Happy Anniversary to Makngah & Pakngah!!

heee.
slumber je aku wish camtu.
cam sedara sendiri plak.
ok2.. wish lain.

HAPPY ANNIVERSARY TO CHILABAEY'S & WIFE..

haa.
okey d0k??
=P

cepat2 tambah ahli baru.
tak sabo nak dpt anak buah.
haa. tertibe..
hiks!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cik eja^_^...

Terima kasih... Itulah yang diharapkan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Duke Luce Dell'amore...

HAPPY ANNIVERSARY 2 UR BLOG... Insya-Allah Jim, dengan doa dari kawan2 semuanye boleh tercapai... Tq... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: violetless...

Terima kasih daun keladi... Insya-Allah kalau ada rezeki anak nanti tu... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Fatehah A.

Thankz a lot... Doa2kan lah kami ni... hehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Kojah...

Dah habislah kek tu... Tahun depan saya simpan untuk awak... Moga termakbul dengan apa yang dihajati... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Terima kasih Nuar... Romantik yer... Kek tu anak buah yang hadiahkan petang tu... kalau tidak malas nak layan kek2 ni... hehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Ella...

Terima kasih Ella... Moga2 doa awak tu makbul untuk kami... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak....

Tima aceh... Wah dia pun panggil pakngah juga... ramai dah nak buah ni... hehehe.... ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: MuMMy 2 Haqq...

Yerrr.. Terima kasih sekali lagi... Insya-Allah dengan berkat doa awak... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Terima kasih Lia... Moga doa Lia menjadi keberkatan untuk doa saya juga... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Wah... ada 2 kali ucapan yang berlainan... Terima kasih sekali lagi...

Kan kita ni sedara... dah lupa ker... (kata Nuar)... tapi ok juga, dapatlah pakngah nak makngah anak buah seorang lagi...

Ooohhh tak sabo nak tambah anak buah lagi yer... nanti2 tengah diusahakan... hehehe... esok2 jangan tak jaga sudah... asyik tangkap gambor je kerjenye baru tahu... jangan rimas pulak nanti... Hehehe...

Wish, wish juga, bila nak pulak turn Wawa nak sambut macam kami ni... hehehe hahaha... ;)

farish izaryl @izreez said...

wah congratt! hepi aniversary bro

Chilabaey's Spot 2 said...

To: farish sinclair...

Terima kasih Rizz... sekejap jer masa belalu... hehehe... awak bila lagi...???

starlight said...

asal jer ade majlis..musty cake...aduh..ni wat tak tahan lapar nih...dahlah deco cakes tu semua memg nmpk sodap......

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Bee....

Sorrylah memaparkan perkara yang tak sepatutnye untuk perut... hehehe.... lapar yer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...