Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

08 September 2009

Selamat Ulangtahun Ke-8...

Hari ni 01 September 2009, genaplah 8 tahun aku mendirikan rumah tangga dengan wife aku Norazlinawati Haji Ahmad.... Sekejap je masa berlalu.... Rasanye baru je lagi buat majlis perkahwinan... cewah..... Bermacam2 dugaan hidup berkeluarga aku tempohi.... yang selalunye adalah kesilapan dan kecuaian aku.... tapi aku dan wife aku akan menyelesaikannye secara rasional dan bertimbangrasa... Bukan senang sebenarnye bila kita hidup berkeluarga.... masa bujang kita ada satu family je, tapi bila dah kahwin bertambahlah family lagi..... kita kena adil dan saksama sebenarnye....
Time ni tengah berbuka puasa....

Menyampahlah pulak aku tengok muka aku time ni... tengah mengacau anak buah aku Intan....

Tahun ni lain sikit, sebab tahun ni ada kek ulangtahun pulak.... anak buah aku Intan lah punya kerja.... Selalunye aku sambut berdua je.... makan2 kat luar.... tapi tahun ni memandangkan bulan Ramadhan, so aktiviti luar pun terbatas...... dan mak aku pulak siap buat pulut kuning lagi untuk kitaorang..... Doakan kitaorang dapat tambah ahli keluarga lagi..... cuculah tu.... Sabar2 ye mak, tengah diusahakan... hehehe..... Jadi lepas berbuka tu, kitaorang buat majlis doa selamat sikit... yang membacanye bapa aku.... Kitaorang berlima je malam tu, sebab adik aku Azu pergi ke HUKM untuk pemeriksaan kesihatan.... Badan dia lemah2 dan susah untuk berjalan.... Ada sahaja masalah kesihatan dengan dia ni.... Tapi malam tu husband dia datang rumah hantar anak buah aku Si Melly tidur rumah.... takut kena tahan wad.... Harap2 takde apa2 hal lah hendaknye.... Sebenarnye dah masuk wad dah...

Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...