Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

09 September 2009

1st Anniversary To My Blog...

Hari ini genaplah 1 tahun blog yang tidak seberapa aku ini... 'Chilabaey's Spot' a.k.a http://chilabaeys.blogspot.com/.... Aku terjebak dalam dunia blog ni bila mana adik aku mempunyai blogspotnye sendiri... Jadi aku pun minta dia create satu untuk aku.... Pada mulanye untuk tujuan business photographer sahaja tapi berubah format menjadi jurnal peribadi untuk berkongsi bersama dengan blogger2 aku yang lain.... Time tu aku memang blur tentang blogspot ni... aku godek selagi tak mahu sampailah aku dapat belajar satu persatu....

Alhamdulillah sehingga hari ini, follower aku telahpun mencecah 200 orang.... Blog aku bukanlah best sangat macam blog2 yang lain... Aku di sini cuma bercerita tentang kehidupanku sehingga hari ini.... Tentang pengalaman, citarasa, kemahuan, keperitan, kesedihan dan kegembiraan aku selama ini... Adakala aku riang dan adakalanye aku amat berduka.... Segala Qada' dan Qadar yang telah ditentukan oleh Allah SWT yang telah ditulis untuk aku...

Dalam dunia blog ini juga banyak memberikan aku pengalaman dan cara menguruskan kehidupan dari blogspot2 orang lain... Mana yang boleh dipakai aku pakai, yang mana tidak aku abaikan.... Selain itu blog ini menjadi penghibur di kala aku dalam kerunsingan dan kemurungan.... Dengan nasihat2 serta kata2 semangat yang dilimpahkan di dalam ruangan komen yang disediakan, menjadi kata2 perangsang untuk meneruskan penghidupan....

Selain itu juga, aku amat berterima kasih kepada follower aku yang setia... kerana meluangkan masa yang amat berharga untuk melawat blog ini setiap hari... Samada memberikan komen secara terus ataupun menjadi silent reader aku selama ini.... Ribuan terima kasih diucapkan... Kepada follower ku yang pernah berjumpa, aku harapkan kita teruskan perjumpaan sebegitu... Selain dapat merapatkan Silaturahim, kita juga dapat menambah sahabat2 di dunia ini... Bagi diri aku ini, aku gemar mencari teman atau sahabat2 yang baru.... Aku suka meramaikan kawan..... Selagi nyawa masih di badan..... Insya-Allah.... Terima Kasih Semua.....

* Pengumuman : Untuk mereka yang memberikan komen pertama dan terakhir dalam entry 1st Aniversary kali ini aku akan berikan hadiah penghargaan kepada mereka sebagai tanda berterima kasih.... Syarat tambahan: Mereka yang menjadi pemenang adalah mestilah merupakan follower aku.... Hehehe.. Jangan ketinggalan.......

14 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

wah pakngah :) dah setahun blog pakngah hehe.. blog belum lagi capai setahun lagi baru baby lagi skg nie :) happy birthday chilabaeys spot hehe.. ja doakan semoga pakngah selmatat menjadi blogger yang dikiuti orang lain hehe..

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

asik gbr kek jer tau...haish...kehkehkeh =P

semoga terus berblog utk tahun2 seterusnya =)

Lia Hasty said...

tahniah tahniah muz..
dah setahun dh..
beesar dh blog nie..
lia x sampai lg..
br 10 bln..
hehe

Umi Nazrah said...

slmt hari tua utk blog

^_^

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cik eja^_^...

Terima kasih.... Wahhh tahniah...!!! Awak menjadi pemenang yang pertama... Nanti ada hadiah yang akan saya bagi... Thanks jadi follower saya... Sila berikan alamat utk saya postkan hadiah... Alamat emailkan kat saya yer : muzshah_zainal@yahoo.com

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Tulah pasal... minggu ni memanjang gambar kek jer... nak buat macamana, rezeki jgn ditolak... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Terima kasih... blog yang entah apa2 ni pun ada juga orang minat... hehehe... kelakarlah rasanye... apa2 pun terima kasih kerana menjadi follower saya selama ini... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nazra~

Belum tua lagilah... baru setahun jagung... yang tua tu, tuan punye blog adalah... hehehe... :)

yayayuyee said...

salam..walau kite orang baru kat sini
kite nak ucap la tahniah ..semoga blog ini terus sucsess..hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: yuyee cap limau...

Saya suka nik name awak... hehehe... Terima kasih kerana menjadi follower saya, walaupun baru menyertai... saya hargainye... Insya-Allah saya akan teruskankan memblog... selalu2lah jengok nanti yer... :)

Lia Hasty said...

sama2 muz..
so hepi x blog dah setahun nie..
bukan senang kan..

Hazzy Ishak said...

terus lapaq tgk kek tu...nyumnyum..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Mustilah hapi.... sekejap jer masa berlalu... tahu2 dah setahun... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Sabaq2... Bulan puasa ni... Nanti batallah pulok... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...