Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

30 September 2009

Aktiviti Hari Raya Ke-6 Di Banting.... Part 2...

Entry kali ini adalah sambung dari aktiviti memBBQkan diri malam tu... Selesai je semuanye dah dibakar maka majlis bersantap pun bemula.... Kalau tengok gambar kat atas, bukan aku sahaja yang menjadi hantu lilin... akak aku pun sama juga menceburkan diri.... hehehe... sila2 teruskan tugasan tu....
Yang ni anak buah aku Izzat punya kerjalah ni... pantang dapat je kamera aku habis dikerjakannye.... budak tengah giler kamera, macam tulah...

Dalam gambar ni separuh lagi makan kat bahagian lain.... Yang berbaju putih tu kawan si Intan... lupa pulak apa namanye....

Yang ni pulak anak buah kesayangan hamba Melly... malam tu dialah jadi tukang kacau dan tukang karut.... kiranye first timelah dia beraya di Banting.... Habis satu rumah di tawaf dari depan ke belakang.... Lepas tu dia punyalah suka malam tu sampaikan ada kejadian misteri yang terjadi, nanti aku ceritakan Part ke-3 nanti....

Pakngahnye suruh Melly minum diam2 jangan bising2.... nanti semua orang nak air dia....

Aku dengan tugasan aku, menyelit di dalam gambar.... Hantu lilinlah katakan.... Hehehe... jangan marah....

Selesai makan2 dekat pukul 12.00 tengah malam.... lepas tu terus kemas2 dan bersiap untuk sessi bergambar pulak.... memang letih kalau nak dikirakan... tapi nak buat macamana, abang ipar aku ada komitmen lain... kira ok jugalah, esok boleh rehat lebih.... dan dah sure mesti ramai orang datang rumah nak beraya esok ni.... Oklah nanti sambung Part ke-3 pulak.... Tunggu....

8 comments:

Anonymous said...

waa sampai dinihari baru habis menjamu selera bro !!!

Hazzy Ishak said...

bbq la pulak...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Uruchimaru @ kf...

Macam tu lah gayanye En.KF... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Itu acara wajib, tak boleh ditinggalkan... hehehe... :)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

melly comey hokey...oppating dia! =D

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Makin besar makin mengerlah kenakalannye... tapi dengan pakngahnye undercontrol... kalau dengan maknye... hurrmmm.... :)

Wawa_Nadwa said...

hari raya = MAKAN!!

membesarkn ape yg patut.
haha!
jgn sampai semput suda.
=P

Chilabaey's Spot 2 said...

Bukan, MAKAN = Baju tak muat...!!??
Hehehe...

Tapi yang pasti lepas raya, banyaklah lemak2 tepu berbuka di badan... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...