Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

11 September 2009

2 Pemenang Dah Sure Dapat Hadiah....

Sempena 1st Anniversary bagi blog aku 'Chilabaey's Spot' tempohari, aku ada buat nota kaki di mana akan ada 2 pemenang untuk Entry tersebut... 2 pemenang ini dipilih bagi mereka yang memberikan komen pertama dan juga yang terakhir... Tempoh tidak aku berikan, biasalah 2 hari je tempoh sebenarnye... So, tengah malam tadi akupun buat semakan dan secara rasminye ada 2 pemenang yang bertuah akan mendapat hadiah yang masih belum aku cari.... hehehe... tetapi hadiahnye pasti akan mereka terima....
So, pemenang bagi pengomen yang pertama pada tarikh 090909 adalah :

Blogger Cik Eja^_^ a.k.a http://dairygirzl-scopio.blogspot.com/ (seorang cikgu cikgi tau)... Manakala bagi pemenang yang ke-2 iaitu pengomen yang terakhir pula pada tarikh 100909 adalah :

Blogger Hazzy Ishak a.k.a http://hazzysuperb.blogspot.com/ (rajin juga mengomen dalam entry aku)

Tahniah diucapkan kepada mereka berdua... walaupun aku tak letakkan dalam tajuk entry tentang hadiah yang disediakan, saje aku nak tengok siapa yang rajin masuk ke dalam blog aku.... Terima kasih kerana menjadi follower aku selama ini... Bab hadiah aku akan sediakan dan poskan secepat mungkin... Dan bagi mereka yang telah menang tu, silalah bagi aku alamat surat menyurat untuk penghantaran hadiah yang dimenangi... kalau tak bagi, aku bagi kepada orang lain nanti.... email aku : muzshah_zainal@yahoo.com ... Sekian terima kasih....

14 comments:

♥♥ eija ♥♥ said...

wah hehe....
blog kita masuk dalam blog pakngah lah hehe...
1st time lak tu hehe...
tq pakngah hehe..
saya akan menunggu hadiah nyer hehe

y . a . n . a said...

bestnye dapat hadeah!
wee~~~

Hazzy Ishak said...

ni ke cite seramnye??
huahahahahahhaha

tenkiu pak ngah aka chilabaey!bestnye dpat hadiah..

Lia Hasty said...

nanak hadiah gak..

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

hazzy dapat hadiah tuuuuuuu =D

Chilabaey's Central said...
This comment has been removed by the author.
Murni Alfathunnisa said...

waaa...congrats le pd yg dpt adiah tu..:-)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cik eja^_^

Tahniah2, nanti tunggukan kehadiran hadiah dari saya yer.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: y . a . n . a

Kalau nak, selalu2 lah lawat blog ni... saya rajin bagi hadiah kat follower saya kebelakangan ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Tahniah juga kat awak.... seram kan cerita saya ni... :P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer

Nak juga yer... selalu2lah lawat blog saya yang tak best ni.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Haa'aaah dia jadi pemenang saya yang terakhir... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Comment deleted !!

Silap akaun lah... maaf yer.... hehehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: siti murni

Tahniah kepada mereka... mereka ni rajin masuk blog saya sebenarnye.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...