Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

21 September 2009

Selamat Hari Raya Aidilfitri Untuk Semua....

Kad Raya Maya Untuk Blogger2 Aku
[Sticky Mode:Sila Scroll Utk Entry Baru] Sempena Hari Raya Aidilfitri yang akan menjelang tak beberapa hari ni.... Saya dengan rendah diri ingin memohon ampun dan maaf kepada semua followers dan juga blogger2 aku yang selama ini berusah payah dan menghabiskan masa melawat ke blog aku 'ChiLaBaey's Spot'..... Sambil2 tu memberikan komen yang memberangsangkan dan juga berguna untuk aku guna untuk mengharungi hidup ini.... Selain itu juga telah memberikan kegembiraan tambahan serta menambahkan kawan2 baru dalam riwayat hidup aku ini....
Walaupun tidak semuanye aku berjumpa, Insya-Allah kita akan ketemu juga kelak.... Bagi mereka2 yang aku sentiasa blognye, aku ingin memohon ampun dan maaf sekiranya aku ada menyinggung hati dan perasaan korang dalam dunia blog ni.... Semua gurauan dan komen yang aku berikan itu tidak mempunyai niat yang tidak baik.... Kalau buat rumah terbuka tu, panggil2lah aku yer.... So, pesanan dari aku untuk semua 'Jaga Diri, Jaga Makan dan Jaga Badan' dan pada hari lebaran nanti 'Senyumlah Selalu Macam Selalu' yer..... Ucapan Terakhir :
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN...
*Nota Kaki : Terima kasih kepada blogger2 tegar aku - Wawa_Nadwa, Anuar K, Clara Emily Cancer, Raihanna, Nabila Farhana (bee), Joegrimjow, Hazzy Ishak, Miss Hirose, Kojah, Rizz, Duke Luce Dell'amore, JIVEBUMZ, Cikgu Eja.... kerana rajin memberikan komen yang berguna.... :) Sila ambil kad aku ni.... sampul beli sendiri... hehehe....

22 comments:

Lia Hasty said...

muz, selamat hr raya..
maaf zahir batin..

mntk maaf byk2 yer..
kalau ade salah dan silap..
semoga raya kali bermakna buat muz sekeluarga..

Chilabaey's Spot 2 said...

Selamat Hari Raya juga untuk Lia... Saya pun mohon maaf sekiranya ada terkasar bahasa dalam kita memblog ni...

Kirim salam pada keluarga, jaga diri semasa hari lebaran kelak.... :)

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

habislah kene beli kertas digital gmbr punyer...kater print sendirik kad raya tuh...hikhikhik =P

salam lebaran utk abang dan isteri sekeluarga...rempeyek kacang sebalang! =D

Hazzy Ishak said...

kena beli sampul sendiri ke?ahaks

selamat berhari raya

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Aaaalaaa.... pergi kedai gambar je... sekeping baru berapa.... hehehe... :p

Selamat hari lembaran pada Nuar juga... Raya ni enjoy betul2 tau... jgn pikir hal kerja.... :)

Rempeyek tak beli, tumpi ada nak...??? Sebalang yer... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Sebelum beli tu, pergi print dulu kad raya tu yer.... Ajak Blogger Nuar sekali... :p

Selamat Hari Raya Aidilfitri... Balik Penang drive elok2.... berhati2 di jalan raya.... :)

Murni Alfathunnisa said...

bro, selamat hari raya, maaf zahir batin..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Murni....

Selamat hari raya juga untuk awak... maaf yer zahir dan batin... terima kasih kerana rajin masuk blog saya.... :)

Unknown said...

selamat menyambut aidilfitri.. semoga bergumbira bersama kuarga...


nak duit rayeeee hihihi

saya amek ecard nie tempek kat blog ek? TQ

farish izaryl @izreez said...

slmt hr ry bang! hehe

farish izaryl @izreez said...

slmt hr ry bang! hehe

Umi Nazrah said...

slmt hari raya..

♥♥ eija ♥♥ said...

Selamat Hari Raya pakngah :)
tq nie 1st time dapat kad dri blogger hehe.. nanti ambil kad dari ja jugak yea hehe..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: JIVEBUMZ...

Selamat Hari Raya juga untuk awak... Maaf kalau ada tersilap kata sepanjang memblog ni...

Nak duit raya datang rumah saya... hehehe... berapa nak..??

Kad tu memang untuk semua follower saya.... sila2 kan... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: farish sinclair...

Selamat hari raya juga untuk awak Rizz.... semoga bergumbira di hari lembaran nanti... hehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: farish sinclair...

Selamat hari raya juga untuk awak Rizz.... semoga bergumbira di hari lembaran nanti... hehehe.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nazra~

Selamat Hari Raya Aidilfitri juga untuk awak... Jangan lupa tapaw kuih raya untuk saya nanti... hehehe... :p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cik eja^_^

Selamat hari raya juga untuk Cikgu Eja... Tiap2 tahun mahu pokai kalau anak murid datang rumah ye... hehehe...

Ada juga kad raya untuk saya... terima kasih.... :)

Wawa_Nadwa said...

haaa..
ade pun kad raye.
tunggu gak bile la nak kasi.
hehehhe!

wawa amek ye kad raye ni.
maceh!

p/s: amek juga kad raye kt blog wawa ok. selamat hari raya!!

senyum selalu, sengih pon takpe. kenal dok ayat ni. ekkeke!

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa

Mestilah ada... Silalah ambil dan gantungkan kat mana2 yang boleh...hehehehe....

Selamat Hari Raya Aidilfitri, minta maaf kalau ada salah silap dalam dunia blog ni yer.... Terkasar bahasa, terlanjur kata, terkacau semasa jumpa....

Harap dimaafkan.... Akhir kata, senyum selalu macam selalulah yer... :)

joegrimjow said...

bab jaga badan tu menarik
hehe


slamat berayyaaaa
temasuk jugak ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: joegrimjow....

Jaga bro, kena jaga.... Nanti lembik... hehehehe....

Selamat beraya bersama keluarga.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...