Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

28 September 2009

Selamat Memblog Semula.....

Assalamualaikum semua blogger.... Yang pasti ramai blogger yang mulakan kerja semula hari ini... dan yang pastinye juga ramai yang tak sabar nak upload gambar masing2 semasa sambutan hari lembaran tempohari.... Aku pun macam tu juga.... Banyak entry baru untuk diuploadkan, sampai yang mana satu pun tak tahu nak dimulakan..... Alhamdullillah tahun ini aku dapat beraya agak lama di Ipoh.... dari hari Sabtu yang banyak rintangan hari tu sampailah hari Khamis baru aku balik semula ke Damansara (6 hari)..... Banyak juga aktiviti aku semasa di sana.... Tapi banyak aktiviti menguruskan family di sana.... Bagi mereka yang masih lagi bercuti panjang, Selamat Berhari Raya dengan sepuas2nye.... Dan bagi mereka yang dah mulakan tugas hari ini, Selamat Bertugas dengan hati yang masih beraya lagi.... hehehehe.... Bagi aku dan wife masih lagi bercuti hari ini.... nak ke KLCC kejap dengan anak buah aku Intan.... Wife aku nak shopping lagilah tuh.... Isshh2... perempuan2...
Peace Brother..... Walaupun gigi aku patah di pagi2 raya pukul 4.00 pagi.... Selamat Hari Raya Dan Selamat Bertugas Semula.....

12 comments:

Lia Hasty said...

selamat memblog semula.. =)

Hazzy Ishak said...

sakan beraya kat ipoh...
apa yg best raya kt ipoh erk?

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

intan dok berjalan jer dengan pacek dier yer... =D

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Selamat memblog jga untuk awak Lia... Walaupun broadband ada, malas tul nak update... Sekarang rajin semula....

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Hazzy Ishak...

Raya sakan saya kat Ipoh... Maklumlah jarang balik... Kat sana saya boleh jumpa dengan opah... atok dan wan belah family saya semua dah takde dah.... Lagi 1 family wife saya sangat2 spoting... merayau jgn cakaplah... ada driverlah katakan...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Macam tulah selalunye... Sekarang ni dah ada lesen, lagi pakngahnye suka... ikut dia pulak... dulu dia asyik ikut pakngahnye jer.... hehehe... ada driver dah..... :)

Anonymous said...

emmm jgn lupe pose 6 plak !!!

♥♥ eija ♥♥ said...

hensem laaa pakngah berpakain baju melayu n songkok hehe...
selamat berblog semula hehe

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Uruchimaru @ kf

Insya-Allah En.KF, minggu depan start... minggu ni banyak sangat aktiviti yang berlangsung.... hehehe...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: cik eja^_^

Oiitt... jangan puji lebih2, nanti tak hensem balik... Oooo lupa pulak, hadiah akan dihantar dalam minggu ni... Insya-Allah....

Wawa_Nadwa said...

dah mcm YB la pul0kksss.
hehehe.
=P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Yerlah tu... YB punya setokin adalah... hehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...