Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

13 September 2009

Berbuka Kat TGI Fridays, OU...

Semalam aku berpakat dengan geng makan aku untuk berbuka puasa di luar... Lokasi seterusnya adalah di TGI Fridays kat One Utama.... Bukannye ape, dekat sikit dengan rumah... Itupun lambat juga sampai... Sebab tunggu adik ipar aku dari MMU, Cyberjaya... Kononnye dia ambil aku dengan wife kat rumah dan bawa terus ke One Utama... Akhirnye aku drive sendiri ke sana sebab dia tersekat di dalam jam di Sunway...
Ketua geng makan... Wife akulah ni.... Sempena Anniversary aku...

Geng kedua.... Penolong Ketua..... Chilabaey's.....

Yang ni assistant kepada Assistant Geng Makan.... Anak buah aku Intan.... Lepas tu sibuk kata gumuk... hehehe....

Sampai OU lagi 5 minit pukul 6.30 petang, kitaorang minta reserved table pukul 6.30 petang juga.... dah lambat dah, so drop wife aku dulu untuk confirm kitaorang datang.... kalau tak nanti diaorang bagi kat orang lain.... Yang aku pergi parking kereta.... Dapat je parking, aku jalan ke eskelator, aiik anak buah aku Intan pun baru sampai.... cantiklah.... kitaorang berjalan ke TGI berdua.... sambil mata memwindow shopping sekali... wah salelah sekarang ni.... Sampai TGI rupanye adik ipar aku dah sampai..... bagus2 boleh terus ambil order.... perut dah berkeriuk dah ni... masa dahpun pukul 6.50 petang... kejap lagi dah nak berbuka.... bagus sungguh timing kitaorang.....

Muka2 penuh kesabaran... sementara menunggu azan Maghrib.....

Appetizer yang sampai dulu... Fried Mac & Cheese & Boneless Wing..... Main course belum sampai lagi... perut dah lapar dah ni.....

Pakngah dengan anak buah kesayangannye Intan.... Sayang lagi ker...??? Hehehehe.....

Wife aku dengan adiknye.... Sama atau tidak.... Beza memang berbeza....

Senyum dalam kelaparan..... Dahlah sangkut dalam kesesakan....

Kitaorang order set masing2... Sampai je appetizer masing2 dah terbeliak mata dan kelaparan semakin menusuk kalbu.... Wah ayat entah apa2.... Makan kena slow2.... nanti confirm tak habis..... Lama juga tak ke sini.... Selalu aku makan kat TGI Pavillion Kuala Lumpur..... Lapang sikit dari OU sebenarnye.... Lepas ni nak ajak kawan2 pulak makan kat Pavillion.....

Kali ni aku makan Fish & Chip jer... Tekak takde selera sangat pun nak makan....

Yang ni wife aku punya.... Cajun Shrimp & Chicken Pasta....

Intan order Tuscon Chicken Melt..... Sedap juga...

Adik ipar aku Azri a.k.a EE order Sizzling Chicken & Cheese.....Gambar blur sebab perut EE dah lapar... Yang ni air2 kitaorang.... Aku punya yang paling best sekali... 7-UP jer.... Ais kosong satu.... Yang dalam mangkuk tu Clam Cauwder..... Sedap.... Muka2 sebelum makan kot.... ehhh.. ehh... silap lepas makan.... EE punya kerjalah ni... tangkap gambar ala2 gambar untuk Myspace.... Intan dengan makngahnye.... Diaorang ni kamceng giler... kalau bab hal2 perempuan nombor satu diaorang ni.... Wah semakin habis apa yang ada di atas meja.... Tinggal appetizer jer.... Main course dah lama habis dah... hehehe... Gambar kenangan seperti biasa, dengan geng makan kitaorang.... dari kiri Intan, Chilabaey's, Iena (wife aku) dan EE (adik ipar aku).... Cuci mata kejap... Anak2 cina depan tu sambut harijadi sebenarnye.... Tengah tunggu kek supprise dari TGI.... Siap nyanyi lagi.... Kena wish atas kerusi dulu sebelum tiup lilin.... Time ni tengah tunggu wife aku di depan kedai SASA..... Sempat lagi budak Intan ni snap gambar.... Tak kira masa dan ketika.... Bikin malu aku jer...

Kitaorang kat TGI Fridays hari tu lama juga sebab lambat sangat nak habiskan makanan yang diorder..... Pukul 9.00 malam baru keluar dari TGI.... Lepas tu kitaorang jalan2 kejap kat dalam One Utama tengok apa2 yang patut..... Bukan apa, buat pilot survey dulu untuk beli barang lepas ni.... Pukul 9.45 malam keluar dari OU... Intan dan EE bawa kereta masing2 balik rumah aku.... Aku sempat lagi ke Kota Damansara untuk ambil barang.... Oklah malam tu agak lancar juga program kami..... Bukan senang nak dapat kumpulkan diaorang ni.... Tu pun dah kurang seorang Anor sebab dia ada kelas UiTM..... Oklah.... Alhamdulillah.....

6 comments:

yayayuyee said...

wah berbuka sakan nampak
hehe..bes..bes

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

appetizer pong dah fengsan tgk...berbijik2 mata tgk...kehkehkeh =D

farish izaryl @izreez said...

cdapnyaa

Chilabaey's Spot 2 said...

To: yuyee cap limau...

Sekali sekala, bukannye selalu... kalau selalu mahu tak beraya nanti.... hhehehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Haa'aah, baru appetizer, belum lagi main coursenye... mahu terkeluar biji mata pulak... ;p

Chilabaey's Spot 2 said...

To: farish sinclair...

Sedapppp... tapi cepat muakkkk... sebab banyakkkkk... hehehehe.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...