Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

06 September 2009

Hampir Setahun Aku Memblog...!!!

Pada 9 September 2009 ni, genaplah setahun aku menjebakkan diri dalam dunia Blog 'Chilabaey's Spot'... Itu pun aku sedar semalam setelah membaca seorang blogger... Lepas baca tu aku pun check pula blog aku.... sejak bila aku mula memblog... Rupanye lagi 3 hari lagi dah untuk genap setahun... Sekejap jer masa berlalu... Itu menunjukkan telah banyaklah pengalaman hidup, kisah2 kehidupan, pahit dan manisnye dalam menempuh hari2 yang kian mendatang... Pelbagai dugaan dalam kehidupan memblog... banyak kenangan manis telah dirasai, tatkala pahit juga seiring mengiringi... Banyak kenalan dan kawan2 yang aku perolehi... Walaupun aku rasakan agak lewat bagi diri aku ini menceburkan diri dalam dunia maya ini, jadi aku terpaksa berhati2 dalam melayarinye... takut disalah anggap pulak oleh pengikutku.... Tapi itulah dikatakan lumrah kehidupan.... Jadi kepada follower ku yang banyak menghabiskan masa mereka di blog ku ini, aku ucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga.... Kiraan bermula dari sekarang.... Adakah aku akan memberikan sesuatu bagi mereka yang menjengah blog aku pada masa itu... aku sendiri pun tak tahu.... tapi apa2 pun nanti kita tunggu 9 September 2009 nanti... kalau2 ada pengumuman..... Tunggu.....

12 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

090909 tuuu...nak kasi adiah kan kan kan...sikitttt...wakakakaka =P

congrats bro! =D keep on blogging!

MYRAspberry said...

kasi la hadiah kasi la hadiah.. hehehehe...

btw psl popiah tu, rasa nya kat bazaar mane2 pon ade la..sbb kat bangi and ampang pon ade popiah ss ali tu.. sure kat area2 damansara n pj ade gak kot.

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Blog Anuar Kamaruddin™

Tulah pasalnye... cantik pulak nombor yang akan tertera... 090909... ni yang nak buat contest lagi ni... hehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: LimeLoLLipop...

Nak hadiah yer... tunggulah pengumumannye kalau ada nanti... hehehe... Popia tu saya akan cari juga nanti... mungkin pasar ramadhan TTDI ada kot... kena cari ni... Tq...

Mohd 'Azim Kamaruzzaman said...

Happy anniversery to u too bro!hikhikhik...

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Duke Luce Dell'amore...

Terima kasih... kalau tak pasal Jim saya sendiri pun tak perasan... Ingat bulan November... hehehe... :)

Lia Hasty said...

dah sampai setahun dh..
tahniah..
blog lia xsampai lg sethn..
br 9 bln..
tp muz dh ramai followers..

so xde kek ke?
nk mkn nie.. sempenea followers..

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Clara Emily Cancer...

Aiiyaak... sudah dekat setahun dah... Cerita saya ni syok sendiri jer pun... itu pun ramai yang nak jadi follower... bukan best mana pun...

Nak kek boleh tapi kena makan di tengahari... hehehe... oittt tak pose yer...!!

Murni Alfathunnisa said...

woah...happy 1st anniversary & teruskan usaha murni anda di arena blogging nih ye..:-)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Murni...

Terima kasih.... Insya-Allah saya akan teruskan sekiranye masih ada follower.... :)

Wawa_Nadwa said...

tahniah!
akhirnye dah genap setahun terlibat dalam dunia blog ini.
agaknye tanpa blog ini wawa tak kenal la insan yang menggelarkan diri Chilabaey's a.k.a pakngah ini.
=P

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Wawa_Nadwa...

Betullah Wawa... Kalau tak pasal blog juga, saya juga tak kenal siapa tuh 'Dak Ayu Purnama Merindu' ni... Hehehe... Terima kasih yer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...