Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

28 May 2012

Selamat Pergi Dan Selamat Kembali Chilabaey...


Alhamdulillah perjalanan aku bersama family aku ke Bandung, Indonesia berjalan lancar... Walaupun ada sedikit cerita disebaliknye... Tapi itu tak jadi masalah besar langsung semasa di sana... Maka dengan ketiadaan aku maka blog pun sunyi sepi jer selama seminggu.... Rindu juga dengan blog.. Sebab banyak perkara yang aku hendak dan akan aku kongsikan bersama... Insyaallah aku akan ceritakan vacation aku semasa di sana yer...

Entry ini sebagai pembuka tirai episod percutian aku di negara serumpun kita, Indonesia... Banyak tempat menarik dan juga panduan untuk ke sana yang boleh disharekan dengan korang... 


4 comments:

Nour Adieb said...

Wahhh,bestnya dapat jalan2 :)

pipoq said...

tunggu jugak kot ada bersiaran secara lansung dari bandung..hehehe..

apa pun selamat kembali ke tanah air..

Chilabaey's Spot said...

To: Cik Adieb...

Best sangat2... Dapat tengok negara orang... Banyak keinsafan sebenarnye di sana... :(

Chilabaey's Spot said...

To: Pipoq...

Alaaaa... Malas dan takut nak bawak gadget2 untuk update blog semasa di sana... Lagi satu internet kat hotel macam semut senggugut... Hehehehe... Update pun cuma kat Facebook jer..

Terima kasih, Alhamdulillah semuanye selamat dan berjalan lancar... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...