Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

12 May 2012

Manjanye Lain Macam Sikit Raja Harris Emran Ni....!!!!


Macam biasa hujung minggu, anak2 buah mesti datang bertandang dan menyepahkan rumah... Aku dah biasa dah... Tak menjadi masalah... Sepah lepas tu kemaslah balik... Bukannye susah... Selain menjadi senaman di hujung minggulah kononnye... Dulu masa anak buah aku Melly kecik lagi, dia rajinlah lepak rumah pakngahnye, tapi sejak sekolah tadika dah kurang sikit... Dia lebih berkepit dengan mamanye... Sekarang ni giliran adik dia pulak iaitu Raja Kecik a.k.a Raja Harris Emran...


Yang anak buah aku sorang ni lain sikit perangai, sebab kalau aku datang rumah dia tak menyempat2 nak ikut aku balik... Ada sekali tu, aku baru jer sampai depan rumah dia, sekali tu dia nampak aku terus dia lari masuk dalam rumah lintang pukang.... Ingatkan malu2 kucing bila nampak aku, rupanye beriya2 dia tarik beg baju yang selali dia bawa ke rumah aku.... Walhal beg tu berat, macam nak lari rumah dah rupanye... Aduiiii.... Kelakar betul aku tengok time tu, siap bunyi mengah tarik beg lagi.... "Ehh... Ehh...!!!"


Dia ni kelakar sikit berbanding kakak dia Melly... Suka menyakat orang... 



Lagi satu cengeng sikit, kena marah sikit dah nangis... Dan manja lebih sikit dengan makngahnye... 


Time ni tengah tunggu aku bersiap nak bawa dia keluar jalan pergi Toy's R Us seperti biasa...


Satu posing maut dari Raja Kecik a.k.a Raja Harris Emran.... Poyo jer...



Post a Comment
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...