Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

10 May 2012

My Favorite Blogger Kahwin....!!!!


Alhamdulillah... Dah nak kahwin dah blogger favorite aku ni.... Merupakan blogger pertama yang aku follow sejak aku aktif dalam dunia blogspot ni... Mungkin ramai yang dah kenal dengan beliau.... Blogger Wawa_Nadwa.... Kad jemputan perkahwinannye sampai pada hari Isnin hari tu... Tapi aku agak kad tu dah sampai lama dah sebab aku yang tak check peti pos... Hehehehe... Sorry Wawa....


Wawa ni pun geng bowling aku jugak ni... Kaki bowling... Tapi dah lama benor tak main sama2 dengan dia... Takde masa yang sesuai... Ni lepas kahwin dah sahlah makin sibuk menguruskan husband dan rumahtangga.... Blog pun dah slow jer dah sekarang.... 

Apa2 pun Selamat Pengantin Baru buat Wawa Nadwa dengan bakal husband Mazlan... Moga dipanjangkan jodoh sehingga akhir hayat... Insyaallah saya akan datang ke majlis anda berdua...


12 comments:

Wawa_Nadwa said...

waahhhh!
special entry tuu..
malu tertiba. haha!

thank you so much!
>_<

Munn Jaafar said...

comel kad! =)

Chilabaey's Spot said...

To: Wawa_Nadwa...

Special entry yang tak berapa special pun... Hehehehe... Untuk blogger favorite saya selama ini... Selamat menempuh alam rumahtangga yer... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Munnafendy...

Cumel jer kadnye... Macam tuannye juga... Thanks sebab terjah blog saya... :)

Ruse Sulaiman said...

Tahniah

pipoq said...

didoakan semoga kedua pasangan diberkati Allah..

Chilabaey's Spot said...

To: Ummi Iman...

Tahniah buat mereka berdua... Lepas tu bertiga... berempat... :)

Chilabaey's Spot said...

To: Pipoq...

Kita doakan juga untuk mereka berpanjangan jodoh hingga ke akhir hayat... Insyaallah... :)

Anonymous said...

tahniah...selamat pangantin baru,,, :)


*cantiknye sampul kad jemputan tu.

Chilabaey's Spot said...

To: Rafflesia™

Tahniah buat mereka berdua...

* Takkan sampul jer yang cantik... Hehehehe....

Anonymous said...

**orangnye pun cantik. sekali nengok macam NorJuma gitu.. haaaaa... @_@ hihi

sekarang ni musim orang kawin. -.- bila syieda puak ni...kekeke..

Chilabaey's Spot said...

To: Rafflesia™

Macam Nur Juma kalau sekali pandang... Heehehe...
Insyaallah bila sampai jodohnye nanti... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...