Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

16 May 2012

Satu Lagi Kerja Dah Settle, Lagi 237 Perkara Menanti...!!!


Semalam sibuk juga ke sana ke mari... Beberapa urusan perlu disettlekan dalam minggu ni... Salah satunye adalah gambar konvo untuk adik ipar aku dan family... Kerja2 edit, kerja2 mencuci dan kerja2 memframe semuanye dah settle... So tinggal kerja2 menghantar jer lagi belum...



Dua frame gambar yang dah settle untuk dibalut dan dibuat penghantar... Lama juga sebenarnye aku tak buat Studio Photography ni... Sebab utama dah berpencen dalam dunia photography... Kalau ada untuk sendiri2 jer... So, dah terperap lamalah alatan studio aku... Ni pun atas permintaan adik ipar aku... Kenalah bawa keluar semua alatan2 studio dan setup balik apa yang patut.... Oklah ni tengah sibuk dengan kerja office walaupun aku berada di rumah... Nak pakai hari Jumaat ni.... Kerja yang kalau ikutkan pada orang lain mengambil masa seminggu, tapi aku kena settlekan dalam masa 3 hari... Aduiii... 





4 comments:

pipoq said...

bersengkang mata ke bro ? ape pun kne ikhlas buat keje tu baru sempurna hasilnya..

dapurCikWan said...

nice ;)

Chilabaey's Spot said...

To: Pipoq...

Memang bersengkang mato den... Hehehehe... Tapi bila siap memang puas hati.... :)

Chilabaey's Spot said...

To: dapurCikWan...

Terima kasih.... Welcome to my blog yer... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...