Takkan Baca Jer, Followlah Juga, Sepantas Kilat Aku Follow Balik...!!!

20 May 2010

Kisah Seram : Kejadian Selepas Orbs Dalam Gambar Aku.....!!!


Kesinambungan dari entry lepas..... Malam tu dalam pukul 12.00 tengah malam, berlaku kejadian yang aku dah alami tak lama dulu.... Kali ni lebih jelas kedengaran.... Wife aku beritahu aku yang adik ipar aku akan datang rumah dari MMU, Cyberjaya.... Macam biasalah balik basuh baju.... So, tunggulah aku malam tu... Adik aku Anor ada kat ruang tamu, wife aku dah masuk bilik tidur dan aku macam biasalah kat bilik workstation aku layan blog korang.... 

Tiba2 terdengar orang ketuk pintu, aku macam biasalah laju jer ke pintu... Sebelum buka intai dulu siapa yang datang.... Intai punya intai, aiitt mana pulak orangnye ni.... Lama juga aku intai manalah tahu adik ipar aku buat lawak malam2 buta ni.... Main nyorok2 kat pintu.... Lastly aku buka juga pintu dan lihat siapa yang ada di luar, alamak takde oranglah pulak.... Terus terdetik dalam hati aku, sudah aku kena sakat lagilah ni.... Aku pun tutup pintu balik, wife aku keluar bilik tanya kenapa lama kat pintu... Sapa yang ketuk...?? Rupa2nye wife aku pun dengar juga orang ketuk.... Adik aku Anor pun dengar juga.... Hampeh betul hantu ni.... Nak juga menyakat aku lagi.... Cubalah sakat mereka2 yang baca blog hantu aku ni pulak... Boleh diaorang buat entry pasal ni... (macam tu pulak....)

Aku pernah buat entry pasal kejadian tersebut pada tahun lepas... Dalam entry di sini.... Tapi malam tu aku relaks sikit, takdelah nak meremang sangat bulu roma macam dulu... Mungkin sebab adik dan wife aku ada semasa aku kena sakat tu.... Tapi apa yang aku perasan sejak kena sakat ni, kejadian akan berlaku bila aku menunggu seseorang.... Dulu pun sebab aku menunggu anak buah aku datang rumah dan kali ni tengah menunggu adik ipar aku pulak.... Wife aku yang kata tentang perkara tu... So, lepas ni aku malaslah nak tunggu, korang pulak lah tunggu yer.... hehehehe... Itu sahaja kisah aku malam tu.... Bila fikir semula, seronok juga bila ada pengalaman macam ni.... Boleh buat entry untuk blogger2 aku semua.... :)

16 comments:

Nur -al- Ain said...

ish pakngah,,, tunggu la sianggg hariii nak buat entry cm ni.. waaaaa~~~~ pakngah zalimmmm

eqbalzack said...

Tuan! apartment saya ada 2 kes org jumpa nenek pakai baju putih kul 3-4 pagi..
apa kata Tuan dtg sini buat 'kajian' sket...hehehe

♥♥ eija ♥♥ said...

pakngah nie nak suruh jengok kitaorang kenape pulak ?? hehe

dah laa ja dok sorang2 hehe...

Unknown said...

erk..kalo sye mesti dah seram2..

Unknown said...

Alamak! jgn la soh dia jengok Haku plak!!! ngeri seh!!

Unknown said...

adoi...
memang saje nak buat org ketakutan..
antu tu tak kacau pembaca blog..dia kacau tuan umah blog....

so..apa pagi kongsi lagi citer antu...pi umah abang eq...

~LoVE PiNk~ said...

waaa...ngerinyaa..
xdapat bayangkan klu saya yang kenaa..

joegrimjow said...

seram ohh entry camni
huhu

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Nur-Al-Ain...

Alamak... iyer ker... siapa suruh buka malam2... hehehe... Thanks jadi pengomen pertama... Pakngah tak zalimlah, entry ni jer yang zalim.... ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: eqbalzack....

Oohhh iyer ker... Lagilah seram....
Menurut firasat saya, nenek tu mencari cucunye yang hensom bergaya kot.... Tapi tak jumpa2....

Insya-Allah dia akan datang lagi tu... baik buka pintu nanti tuan... Kesian dia.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ♥♥ eija ♥♥

Hahahaha... Sajer jer... gurau2...

Ohhh yer ker, Cikgu tinggal sorang2... takpe kena beranikan diri lepas ni.... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ::ienafazlyna::

Seramlah juga.... tapi malas nak fikirkan sangat nanti lagi dia datang kacau... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Jemari Seni...

Takpe2... nanti saya pesan jangan jengok awak yer... Hehehe... ;)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: Siti Ruhayu Ab Rahman...

Kan saya dah bagi amaran kat tajuk entry... Tapi janganlah takut... sekadar cerita saya jer.. takde kaitan dengan orang lain... hehehehe....

Mungkin dia datang kat rumah Bro Eqbal lepas ni... hehehe... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: ~LoVE PiNk~

Saya doakan agar awak tak kena.... Tapi takyah nak takut... kena berani dngan benda2 macam ni... :)

Chilabaey's Spot 2 said...

To: joegrimjow...

Seram ker Joe.... Kat sana lagi banyak hantu kan... Drakula lah, aweks Vampire lagi... Baik2 nanti dia gigit leher... sedap tu... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...